Var i skoven idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Og endte med at kælke både på en bobslæde og en numse kælk og nøj hvor havde jeg det sjovt, hvem siger at bare fordi man er højgravid at livet så skal være kedeligt er idag (/igår søndag) 38+2 og den hygge med mand og barn og det sjov jeg fik der vil jeg bestemt ikke ha været foruden...

Er det noget i kunne finde på når i er så langt henne som jeg? 

Ønsker jer alle en rigtig god uge, og håber baby snart vælger at komme ud til os!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

norenberg

Ja bestemt, da jeg var i uge 36+3 med nr 2 var vi 4 dage på skiferie i norge hvor jeg kælkede med datteren mens de andre stod på ski....vi hyggede os og havde det rigtig sjovt...

Anmeld

6. februar 2012

Vidunderligeunger

ork ja... jeg kælker også med Alberte på 20 mdr. selom jeg er 35+3 : og bliver ved med det lige så længe jeg kan

Anmeld

6. februar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Og endte med at kælke både på en bobslæde og en numse kælk og nøj hvor havde jeg det sjovt, hvem siger at bare fordi man er højgravid at livet så skal være kedeligt er idag (/igår søndag) 38+2 og den hygge med mand og barn og det sjov jeg fik der vil jeg bestemt ikke ha været foruden...

Ønsker jer alle en rigtig god uge, og håber baby snart vælger at komme ud til os!

Anmeld

6. februar 2012

JH12

Dejligt at læse folk er så aktive så sent i graviditeten.. Man læser og hører altid hvor hårdt det er de sidste par uger.. 

Er ikke blev kommet så langt i min graviditet (26+6) og indtil nu er det eneste der har ændret sig, min nattesøvn, ellers bevæger jeg mig alt det jeg kan

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

DeJligt at høre at så mange andre er godt aktive tros deres store maver 

Vil sige føler mig da letter belastet af min graviditet men bestemt ikke noget der skal tag livsglæden fra mig eller hyggen med mand og barn... 

Anmeld

6. februar 2012

Mette.

Anonym skriver:

Det lyder som en skøn tur og selvfølgelig kan man det. Det er da kun godt man kan fortsætte med at være aktiv, selvom man er højgravid.

Selv cyklede jeg til 41+0 hvor jeg fødte, endda cyklede jeg da vandet gik.  Jeg ville sikkert også have snuppet en tur på kælken, hvis ikke det var fordi det var slut april og vejret ikke lige var kælkevejr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.