janne1986 skriver:
D. 29 Januar gav jeg mine forældre et brev, hvori der var beskrevet episoder hvor de havde svigtet mig, min datter og været nedladende og ubehøvlet overfor min mand. bagtalt mig, min søster osv....
D. 1 Februar skrev jeg til dem, fordi de ik havde tilbagemeldt noget....
De vil ikke skrive brev til mig, som jeg er rådet til af min psykolog. og jeg vil ikke give mig og bare snakke, jeg er bange for og blive verbalt overfaldet, som min far tit gør, specielt når han føler sig forurettet...
Idag har jeg fået svar fra min mor....... Kommer her....
Far kan ikke formulere sig i et brev, og jeg er bange for at blive lige så misforstået som du måske bliver når du skriver til os. Vi er kede af at du har det dårligt og må gå til psykolog. Men det er det du har brug for lige nu. Så kan det godt være vi skal trække os lidt i baggrunden til du er klar til at tale med os. Du skal bare vide at du har ramt os begge meget hårdt. Men det betyder ikke at vi ikke kan forsøge at rette vores fejl. I skal så også selv være klar til at se lidt ind af. Måske var der også noget i skulle lave om på. Knus mor og far. Kom endelig når du har lyst.
Så nu venter de på jeg vender rundt og "giver mig".... Så nu ved jeg sku ik hva jeg skal skrive....
Tænk og blive valgt fra af ens forældre, fordi de skal skrive deres følelser omkring brevet og hvordan de har set episoderne....
Er ødelagt..... Men tror det bliver bedre på sigt... Med eller uden dem!!! Men min super søde Psykolog har sagt jeg ku ringe imorgen i hendes frokost pause, fordi jeg først har en tid på onsdag...
En person meget taet paa mig, fik saadan et brev fra sin datter (og nej, det var ikke mig) som en del af en psykolog-behandling.
Det ramte SAA haardt, det fatter du slet ikke. Saa selvom du foler sig svigtet osv osv osv, saa skal du lige give dine foraeldre lidt tid til at fordoje det brev. Jeg maa indromme, at en svarfrist paa 3 dage,
inden du er 'efter dem' virker ret urimeligt.
Og jeg laeser da slet ikke hendes svar som om hun nu bare 'venter paa du giver dig' - altsaa helt aerligt...jeg synes faktisk hendes
svar er utroligt flot og velbegrundet, naar man tager i betragtning
hvad hun lige har hort fra dig.
Naa - jeg er ikke ude paa at vaere ond mod dig, men jeg har
bare vaeret taet paa en, paa 'den anden side' og taenkte at jeg lige ville fortaelle dig den version.