sikke en dag i går..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

4kløver

Som nogen ved midstede min lillesøster sin baby den 26. I går var jeg så over og sige det sidste farvel... Hvor var det hårdt at se den lille kiste og selv sidde med en baby.. Da vi kom hjem til dem skulle man lige sluge en stor kamel, alt var klar til hende og jeg havde bare lyst til at gå igen. Men tænkte jeg måtte tag mig sammen når de kan kan du også.. Må sige jeg tager hatten af for dem hvor stærke de er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

delimus

4kløver skriver:

Som nogen ved midstede min lillesøster sin baby den 26. I går var jeg så over og sige det sidste farvel... Hvor var det hårdt at se den lille kiste og selv sidde med en baby.. Da vi kom hjem til dem skulle man lige sluge en stor kamel, alt var klar til hende og jeg havde bare lyst til at gå igen. Men tænkte jeg måtte tag mig sammen når de kan kan du også.. Må sige jeg tager hatten af for dem hvor stærke de er.

Føj for pokker da 

Men ja, man står med følelsen af, at hvis de kan, så kan man sgu også selv, selv om det på ingen måde er nemt. Det er bare så meningsløst sådan noget 

Anmeld

6. februar 2012

4kløver

delimus skriver:

Føj for pokker da 

Men ja, man står med følelsen af, at hvis de kan, så kan man sgu også selv, selv om det på ingen måde er nemt. Det er bare så meningsløst sådan noget 

Ja det er.. og især har hendes sygdom kunne ses til nf. Men blev opdaget i uge 35.
Men håber de ikke har tabt modet på at prøve igen..

Anmeld

6. februar 2012

delimus

4kløver skriver:

Ja det er.. og især har hendes sygdom kunne ses til nf. Men blev opdaget i uge 35.
Men håber de ikke har tabt modet på at prøve igen..

Ja det er frygteligt sådan noget....

Min søster havde en lille pige i maven som ingen storhjerne havde, altså hele baghovedet var væk. Normalt ville kroppen selv afstøde den slags foster, men gjorde det ikke. Så hun blev også født og trækkede vejret meget kort  Det var også en meget sen scanning, hvor de kom til at se, at halvdelen af hovedet var væk...... 

Har idag en dejlig nevø og niece, men det andet er stadig noget vi husker

Anmeld

6. februar 2012

4kløver

delimus skriver:

Ja det er frygteligt sådan noget....

Min søster havde en lille pige i maven som ingen storhjerne havde, altså hele baghovedet var væk. Normalt ville kroppen selv afstøde den slags foster, men gjorde det ikke. Så hun blev også født og trækkede vejret meget kort  Det var også en meget sen scanning, hvor de kom til at se, at halvdelen af hovedet var væk...... 

Har idag en dejlig nevø og niece, men det andet er stadig noget vi husker

Det er næsten det samme med min søster. Kun lille hjernen hun havde. heller ikke øjne. Men selv om alt var væk kunne man se hvor hun hørte til og det var jeg glad for.. men hvor må det være hårdt at skulle føde og ved at den ikke overlever..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.