Hej tøser
Jeg har FRI i dag til at skrive, læse, hygge, shoppe osv. SKØNT

Jeg ville også lige give jer en update i det hele taget

Det går super med begge drenge bortset fra at William er frygteligt morsyg for tiden, det er lidt hårdt at aflevere et grædende barn om morgenen
Theodor er begyndt at cykle til skole sammen med mig, det går helt godt og vi er i gang med at købe en større cykel til ham med gear

Michael har fået nogle spændende opgaver på IBM. Det betyder lidt rejseaktivitet, det bliver spændende hvordan det kommer til at blive rent praktisk men det finder vi ud af hen ad vejen

Jeg er bare glad for at han er faldet så godt til på sit nye job

Jeg er SUPER glad for tiden

Jeg nyder min familie, mine venner, mit job, mine kolleger og især at jeg er startet på yoga, det er virkelig fedt!

Der er fortsat en del halløj med min familie, selvom vi næsten ikke ser dem. Mine forældre presser lidt på for at ses mere, men Michael er ikke rigtig klar til at møde min far (de har ikke set hinanden siden min far kaldte M for en stor idiot i telefonen før jul).
Min far har indrømmet han synes Michael har nogle attituder, han ikke bryder sig om

Min mor og jeg taler sammen en gang imellem eller mailer, det er faktisk meget hyggeligt. Hun synes hele situationen er lidt ærgerlig og hun føler sig ikke som een af årsagerne til at det er gået som det er gået, hvilken man så kan diskutere. Hun var trods alt med til at beslutte at mine forældre sagde ja tak til en juleaften, vi andre var udelukket fra, og hun var også dén der gik til min bror da hun var ked af noget med mig i stedet for at gå til mig, hvorefter min bror svinede mig til i telefonen uden at have hørt sagen fra min side.
Min bror har jeg ikke talt med siden oktober, og jeg savner ham desværre på ingen måde

Han skal giftes til sommer, og min mor sagde i går i telefonen, hun havde presset på for at han skulle invitere mig til brylluppet, fordi blod er tykkere end vand. Jeg sagde til min mor at det er forkert af hende at presse ham, han skal invitere dem han har lyst til at se og dem der er tæt på ham. Det ville jeg selv gøre. Desuden har jeg ikke lyst til at deltage i hans bryllup, med mindre der sker drastiske forandringer i vores forhold inden da, og det kan jeg have min tvivl omkring

Jeg mener ikke man pludselig skal ses bare fordi der kommer en mærkedag forbi, hvis man i øvrigt ikke har noget med hinanden at gøre. Selvfølgelig er det ærgerligt man ikke deltager i hinandens store dage, men det vil bare være for mærkeligt i mine øjne hvis jeg skulle troppe op til et bryllup uden at have set min bror et halvt år pga. dit og dat.
Hvad synes I egentlig?
Vi prøver at tage det stille og roligt og håbe på, at Michael og min far igen kan være sammen på et senere tidspunkt med god stemning. Jeg synes dog udsigterne ser lidt komplicerede ud.
Hvordan ville I mon gribe hele situationen an?
Jeg håber I alle nyder forårssolen og er glade med hinanden og jeres børn

Og... jeg ønsker lige jer alle en fantastik dag, der findes kun een onsdag 18. marts 2009, HUSK DET

Tina