Pletblødning i uge 6! Er så nervøs nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

lillemusen10

Hej Piger

Jeg er nu 6+2 og har oplevet pletblødninger her i weekenden. Første gang fredag aften og igen lørdag formiddag (blødningerne var ikke særlig store, på størrelse med en 2 krone ca.) og nu igen søndag eftermiddag. Blodet er brun/rosa i farven. Jeg ringede til vagtlægen i går og hun mente umiddelbart ikke, at der var noget galt. Men bad mig holde mig i ro, derfor måtte jeg sygemelde mig fra mit arbejde her i weekenden. Er der andre der har oplevet lignende? Jeg er så nervøs nu og synes hele tiden jeg lægger mærke til  mens-agtige smerter og jag, måske det er indbildning. Puha, håber spiren bliver derinde! Jeg regner med at ringe til lægen i morgen tidlig og håber at kunne få en hurtig tid... kan ikke lide det her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

L&V

lillemusen10 skriver:

Hej Piger

Jeg er nu 6+2 og har oplevet pletblødninger her i weekenden. Første gang fredag aften og igen lørdag formiddag (blødningerne var ikke særlig store, på størrelse med en 2 krone ca.) og nu igen søndag eftermiddag. Blodet er brun/rosa i farven. Jeg ringede til vagtlægen i går og hun mente umiddelbart ikke, at der var noget galt. Men bad mig holde mig i ro, derfor måtte jeg sygemelde mig fra mit arbejde her i weekenden. Er der andre der har oplevet lignende? Jeg er så nervøs nu og synes hele tiden jeg lægger mærke til  mens-agtige smerter og jag, måske det er indbildning. Puha, håber spiren bliver derinde! Jeg regner med at ringe til lægen i morgen tidlig og håber at kunne få en hurtig tid... kan ikke lide det her!

Hvis du er meget nervøs så smut til vagtlæge og få den sikkerhed du behøver.. Der er ikke noget værre end den nervøsitet selv om alt sikkert er helt fint

Anmeld

5. februar 2012

babymus77

Jeg blødte meget i 8+1 blev scannet og bebs har det fint:-) Er i dag 15+5.... Så det er nok bare lidt fra slimhinde;-))

Anmeld

5. februar 2012

Kay

jeg pletblødte også 2 dage i uge 6+? det var dagen efter sex... så nægtede i 2 uger sex... og derefter var jeg total... ikke for dybt ikke hutigt ikke dit og dat...

var meget nervøs men efter jeg var til scanning 9+? og så det hele var fint var jeg mere rolig...

prøv at spørge din læge om en trygheds scanning hvis du er nervøs

Anmeld

5. februar 2012

l.kjoeller

lillemusen10 skriver:

Hej Piger

åh det var træls. håber alt er som det skal være... nogen bløder jo under graviditet....

Anmeld

5. februar 2012

lillemusen10

Tak for jeres svar. Er glad for at høre nogle gode historier også. Vil helt sikkert gøre alt hvad jeg kan for at blive henvist til tryghedsscanning. Ved bare med mig selv, at jeg ikke er rolig før, jeg lige er blevet tjekket. Kan simpelthen ikke gå i næsten 3 uger (første lægeundersøgelse) med usikkerhed om alt er som det skal være. Har også arbejde der er fysisk hårdt (er sygeplejerske), så vil gerne vide, om jeg skal passe mere på den næste tid. Så jeg  fingre for at de vil se mig ved lægen i morgen....

Anmeld

5. februar 2012

l.kjoeller

Månsson skriver:

Hvis du er meget nervøs så smut til vagtlæge og få den sikkerhed du behøver.. Der er ikke noget værre end den nervøsitet selv om alt sikkert er helt fint

Anmeld

6. februar 2012

lillemusen10

Har lige talt med en læge - de vil heldigvis gerne se mig i eftermiddag. Men fik nu det indtryk, at han syntes, at jeg var lidt pylret. Han sagde direkte, at hvis jeg var ved at abortere, var der ikke noget jeg kunne gøre ved det. Og det er jo sådan set også rigtigt, men håber ikke der er noget galt. Forhåbentligt er det bare en blødning fra slimhinden i livmoderhalsen... Har brug for jeres krydsede fingre. Jeg kommer med en opdatering igen senere på dagen. Spire, bliv hvor du er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.