For søren ,,, sådan en tålmodighed manglede jeg ikke de første 2 gange ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Mca<3

Ved at blive sindsyg ... 8 dage til termin .. Kan ikke sidde ,ligge eller i det hele taget hvile Er så øm og frygter ved gud at gå over tid Vil bare i gang nu ...... Overlever i andre ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Diana...

Jeg troet vi aftalte du ikke går over tid

Kan godt forstå du utålmodig håber snart der sker noget...

Knus knus

Anmeld

18. marts 2009

MoarViborg

Nej hvor er det synd for dig! Så håber jeg da heller ikke du går over tid! Som skrevet i det andet indlæg, mærker jeg absolut intet - har det stadig som da min barsel startede for over 2 mdr siden.. På den måde skal jeg bestemt ikke klage! Kan fortsat lave alt det jeg plejer uden de store gener! Mit eneste problem er UTÅLMODIGHEDEN!!!!
for at du ikke går over tid!

Anmeld

18. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg er også lidt mere utålmodig denne her gang, selvom jeg synes, at det er fantastisk, at være gravid og mærke liv. Jeg tror, at det er fordi, at min JM for 12 dage siden sagde, at jeg ikke nåede min termin i morgen og at jeg fødte 8 dage før sidst.

Jeg går bare og venter på, hvornår mon der sker noget. Går vandet mens, at jeg står i Føtex (eller et andet mærkeligt sted) - vandet gik dog ikke sidste gang. Hvor stor er den mv mv mv.

Men sikke da et solskinsvejr det er i dag - fantastisk - en god dag, at føde på

Knus fra
Katja

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg er også lidt mere utålmodig denne her gang, selvom jeg synes, at det er fantastisk, at være gravid og mærke liv. Jeg tror, at det er fordi, at min JM for 12 dage siden sagde, at jeg ikke nåede min termin i morgen og at jeg fødte 8 dage før sidst.

Jeg går bare og venter på, hvornår mon der sker noget. Går vandet mens, at jeg står i Føtex (eller et andet mærkeligt sted) - vandet gik dog ikke sidste gang. Hvor stor er den mv mv mv.

Men sikke da et solskinsvejr det er i dag - fantastisk - en god dag, at føde på

Knus fra
Katja

Det tænkte jeg i morges .. I dag skal han fødes ,, kanon dag Ja man tænker hvordan ser han ud mm .. OgKatja du kender jo ikke kønnet ,, vildt spændende bliver det ..
Årh Trine Jeg krydser fingre for der snart sker noget ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.