åårh altså... ny glukosebelastning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

sandramor

Åårh altså... Tjekkede lige min postkasse og der lå en ny indkaldelse ti ny glukosebelastning... På fredag.... Forstår bare ikke hvorfor altså... Jeg var jo på sygehuset torsdag til vækst scanning og havde mine blod sukker tal med også... Og troede selv de var okay fine... Havde fået at vide at mit fastende ik måtte være over 6 og det har alle dage lagt på 4,5 og efter måltid måtte det ikke være over 8 og det har langt de fleste dage lagt på mellem 5,5 og 6,5... Men fordi der var 3 tal der lå over 7 mente hun bestemt ikke det lå pænt... og det at de havde fundet sukker i urinen var meget skidt og da jeg så prøvede at forklare hende at min jm og egen læge havde sagt at man godt ku ha sukker i urin uden at ha sukkersyge flippede hun helt ud og svinede samtlige jordmødre til og de vidste ikke en skid...
Nå men min frustration går ud på at jeg får forskellige beskeder alle steder fra og min egen moster som her sukkersyge forstår heller ingenting...
Jeg tager selvfølgelig til den glukosebelastning men vil lige høre jer som også har taget jeres blod sukker.... Er mine tal da virkelig så dårlige? Jeg har skåret sukker fra maden... Spiser 6 gange om dagen og motioner det jeg nu kan..... Sys hun overreagere bare en smule altså :\

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

sandramor

Ingen der vil dele deres erfaringer med mig???

Anmeld

5. februar 2012

Gaia

Jeg skal til min første og forhåbentligt eneste glukosebelastningstest imorgen, så kan desværre ikke sige så meget. Men det lyder i mine øre som om hun overdriver ret meget! Tror du bare skal lytte til din læge og jm, de ved nok ligeså godt som hende hvad det drejer sig om. 

Anmeld

5. februar 2012

sandramor

Ja og det er bare ikke en særlig spændende fornøjelse at drikke det stas i forvejen og så skulle sidde 2 timer og glo ud i luften

men ja sys også det virker som om hun overdriver ret så meget.... Tænker virkelig at hun siger det for at skræmme mig til fuldstændig at undvære sukker fuldstændig... Men får stort set ingen sukker altså....

Men held og lykke med imorgen og håber også for dig at det blir din eneste glukosebelastning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.