Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Mikkel 2 mdr i dag
Mikkel 2 mdr i dag
Åh han er sød! Håberdet går bedre! Ku forstå hans lever driller? Øv... Synes godt nok I er seje, - jer alle sammen! Mor, far, søster og lille Mikkel!
/Knus Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor er han bare dejlig....
håber i har det godt...
Nitz - <3 David skriver: Neej jeg havde termin 17. jan Æv SP sekretæren ringede desværre til morgen og sagde at min sp er blevet syg.. så hun kommer desværre ik idag.. David er os på størrelse med en lille nyfødt.. Hihi.. han kan ihvertfald passe str. 50 nu.. Godt nok stadig lidt stort noget af det..
Neej jeg havde termin 17. jan Æv SP sekretæren ringede desværre til morgen og sagde at min sp er blevet syg.. så hun kommer desværre ik idag.. David er os på størrelse med en lille nyfødt.. Hihi.. han kan ihvertfald passe str. 50 nu.. Godt nok stadig lidt stort noget af det..
Nåå mente det var tidligere.
Øv med sp.
KittyMaMa skriver: Åh han er sød! Håberdet går bedre! Ku forstå hans lever driller? Øv... Synes godt nok I er seje, - jer alle sammen! Mor, far, søster og lille Mikkel! /Knus Katja
Jo han har det som sådan okay, har været igennem en leverbiopsi i dag, så den venter vi svar på.
maria1988 skriver: ej hvor er han bare dejlig.... håber i har det godt...
Tak
TbCp skriver: Nåå mente det var tidligere. Øv med sp.
Tillykke med ham
tillykke og SIKKE et fedt udtryk på det sidste billede, somom at han godt ved han er en smart fyr hehehe, og hvor er han blevet stor
Nitz - <3 David skriver: Jaa.. Det er jo hvad der kan ske.. Men hun kommer heldigvis imorgen..
Jaa.. Det er jo hvad der kan ske.. Men hun kommer heldigvis imorgen..
Nå må man hører hvor stor den lille mand er blevet?
Zeus skriver: Tillykke med ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128