Rynket mave.:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

fønix

Hej Derude håber i kan hjælpe mig

Jeg fødte for 5 mdr siden og har nu smidt alle de ekstra kg og nu skal maven strammes op. Men jeg har en del strækmærker, bliver huden nogenlunde "lige"igen eller vil huden, hvor strækmærkerne er, altid blive ved med at være rynket?

Håber i kan give et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

L&V

fønix skriver:

Hej Derude håber i kan hjælpe mig

Jeg fødte for 5 mdr siden og har nu smidt alle de ekstra kg og nu skal maven strammes op. Men jeg har en del strækmærker, bliver huden nogenlunde "lige"igen eller vil huden, hvor strækmærkerne er, altid blive ved med at være rynket?

Håber i kan give et svar

Det er meget forskelligt. Kommer an på hvordan ens hud er, hvor meget det gav sig, hvor stramt det var før og sån.. 

Anmeld

7. februar 2012

fønix

Månsson skriver:

Det er meget forskelligt. Kommer an på hvordan ens hud er, hvor meget det gav sig, hvor stramt det var før og sån.. 

Altså jeg blev stor til sidst i min graviditet men før jeg blev gravid havde jeg en stram mave. Så du mener den godt kan strammes op fordi min hud på maven var stram?f

Anmeld

7. februar 2012

L&V

fønix skriver:

Altså jeg blev stor til sidst i min graviditet men før jeg blev gravid havde jeg en stram mave. Så du mener den godt kan strammes op fordi min hud på maven var stram?f

Yeps sådan er det i hvert fald med alm vægtstigning og vægttab så tror da os det er sådan i forbindelse med graviditet, men det kan godt tage over et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.