Myre-madness - What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

Tynen

I dag blev dagen hvor vi stod op til en ordentlig omgang myrer i køkkenet - YAM!
Stella er rædselsslagen for dem og vi vil selvfølgelig gerne have dem udryddet hurtigts muligt, men hvordan?

Jeg er ikke så meget for at have gift indenfor, da Stella piller i alt der er nyt og spændende.
Derudover er jeg alt for meget dyreven til bare at kunne støvsuge dem op og den løsning er vel heller ikke særlig holdbar i længden?!

Hvad gør man så?

(Og Bacon, før du svarer: Ja! Vi gør faktisk rent! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Janep

har absolut ikke forstand på myre
Men ville da tro at første skridt er at finde boet. Og så måske hælde kognde vand derned...
Ellers findes der jo masser af grift ting man kan stille frem men forstår godt du ikk vil ha det når hun piller ved alt

hmm.. mon ikk der findes sider om det på nettet?

Hehe sikker en hjælp hva

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

Tynen skriver:

I dag blev dagen hvor vi stod op til en ordentlig omgang myrer i køkkenet - YAM!
Stella er rædselsslagen for dem og vi vil selvfølgelig gerne have dem udryddet hurtigts muligt, men hvordan?

Jeg er ikke så meget for at have gift indenfor, da Stella piller i alt der er nyt og spændende.
Derudover er jeg alt for meget dyreven til bare at kunne støvsuge dem op og den løsning er vel heller ikke særlig holdbar i længden?!

Hvad gør man så?

(Og Bacon, før du svarer: Ja! Vi gør faktisk rent! )

Årh hva fanden var det vi gjorde ...

Mener altså vi dryssede kanel ud ... Ren kanel .. Det kunne de vist ikke lide ..

Anmeld

18. marts 2009

Mie A

Tanja.. skriver:

Mener altså vi dryssede kanel ud ... Ren kanel .. Det kunne de vist ikke lide ..

Jep det virker...

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

Mie A skriver:

Jep det virker...

Mente det nok ,, Men lyder åndsvagt ..

Anmeld

18. marts 2009

Tynen

Tanja.. skriver:

Det synes jeg altså også jeg kan huske at min mormor altid rendte rundt og gjorde.. Men vidste ikke om det bare var en ide hun havde fået

Hmm.. Er absolut slet ikke inde i det myre-sjov!

Måske jeg skulle gå på jagt efter boet først?!

Anmeld

18. marts 2009

Mca<3

Tynen skriver:

Det synes jeg altså også jeg kan huske at min mormor altid rendte rundt og gjorde.. Men vidste ikke om det bare var en ide hun havde fået

Hmm.. Er absolut slet ikke inde i det myre-sjov!

Måske jeg skulle gå på jagt efter boet først?!

Find boet , drys en masse kanel derned og så læg en masse kanel der hvor de jogger rundt ... Lad det virke et godt stykke tid og så støvsug .. Mon så ikke de er jaget væk ????? Ellers kan det være kanel myrer kunne være en delikatesse

Anmeld

18. marts 2009

Pia.

AArrr pøj pøj med de nye husdyr... - har ingen gode råd, men det er der heldigvis en del af de andre piger der har....

Knus Pia.

Anmeld

18. marts 2009

Rasmine

Haha, spasser, skulle LIIIGE til at skrive det med rengøringen...

Face it, det er ulempen ved at bo på landet!
Kanel...
Eller put en klat af din lyserøde blondinetyggegummi ind i det hul, hvor de kommer ud, det stopper dem vel.

Forresten, her hvor jeg bor (kender også mange andre der har dem) findes der skabe, hvor man kan stille giftige ting, på øverste hylde.
Du kunne jo også smide myregift-dåsen nederst i dyngen af vasketøj, så er du i al fald sikker på INGEN nogensinde finder den, inclusive Stella'en!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.