Gravid efter spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

maiseliv

Hejsa. Jeg var gravid i 6. Uge, men begyndte at bløde d. 14. Januar, hvilket resulterede i en spontan abort ni dage senere stopper blødningen og jeg er afsluttet fra sygehuset side nu. Mit spørgsmål er, er det muligt allerede at være gravid igen her 22 dage efter? Nogen der har prøvet, at det gik så hurtigt? Jeg havde en lille pletblødning nogle dage efter abortblødningen. Og ja jeg ved godt, at ønsket om en graviditet kan give falske symptomer, men skal også bare høre om det er muligt overhovedet? Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Tona

maiseliv skriver:

Hejsa. Jeg var gravid i 6. Uge, men begyndte at bløde d. 14. Januar, hvilket resulterede i en spontan abort ni dage senere stopper blødningen og jeg er afsluttet fra sygehuset side nu. Mit spørgsmål er, er det muligt allerede at være gravid igen her 22 dage efter? Nogen der har prøvet, at det gik så hurtigt? Jeg havde en lille pletblødning nogle dage efter abortblødningen. Og ja jeg ved godt, at ønsket om en graviditet kan give falske symptomer, men skal også bare høre om det er muligt overhovedet? Knus 

Jeg vil tro at det kan være muligt

Anmeld

6. februar 2012

Valle81

Hey,

Det gør mig ondt. Jeg har selv haft en sa i uge 8-9 stykker, jeg fik ikke min mens igen. Var gravid med det samme og fik i marts 2010 vores skønne anton

Anmeld

19. februar 2012

ØnskeBarn2012

Uhaa Maiseliv ked af høre du fik SA den 14jan. jeg har selv den 14.feb fået en SA var 9+5 uger hen. 

Er så ked og nede på grund af der vil så gerbe have børn men det som jeg vil høre og vide behøver man vente til sin første mens før man prøver på blie gravid? er du blivet gravid efter 22 dage ,??

Anmeld

23. februar 2012

LauraL

Hejsa... 

Hvor er jeg ked at af høre I har haft SA'er også.... Jeg havde en i starten af december da jeg var 6-7 uger henne.... 

Jeg fik også at vide at vi ikke måtte forsørge igen før jeg havde haft en normal mens igen... 

Vi kæmper stadig og er endnu ikk blevet gravid igen.... Håber sådan at mens bliver væk, den skal gerne IKKE komme på mandag... 

Pøj pøj, håberdette snart lykkes for jer.....

Anmeld

23. februar 2012

ekebiv

maiseliv skriver:

skynd dig at teste, er den negativ ved du hvor du står. Jeg havde en MA i starten af december og har stadig en smule HCG tilbage i kroppen og kunne teste postitv indtil for 3 ugers tid siden og håbede jo også at det var en ny graviditet. Men blodprøverne var faldende så den var rester af den gamle. Jeg havde jo ikke testet så vidste ikke, om der havde været et tidspunkt hvor den ville ha været negativ så troede jo mine positive tests var en ny baby  Så mit råd er at teste og forlange blodprøver hvis du ikke kan hitte rede i det.

Anmeld

23. februar 2012

marius' mor

Jeg havde en missed abortion den 16. dec. Jeg havde ægløsning den 29.dec og testede positiv midt i januar, så det kan godt lade sig gøre..

der krydses fingre herfra  pøj pøj med projektet...

Anmeld

23. februar 2012

Palaja

Ja det kan sagtens lade sig gøre. Min krop regnede min abort som en mens., og min cyklus var helt normal bagefter. Jeg blev dog "først" gravid 2 mdr/nr. 2 ægløsning efter. Så tag en test hvis du er i tvivl, og få det ud af verden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.