Kjole kup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

NNL

I får også lige dette billede her i maj-gruppen - skulle til bryllup hos min dejlige veninde i går, og var så heldig at finde en vente-kjole på udsalg til en hel 50'er!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Kruse90

NNL skriver:

I får også lige dette billede her i maj-gruppen - skulle til bryllup hos min dejlige veninde i går, og var så heldig at finde en vente-kjole på udsalg til en hel 50'er!!

Ej hvor er den fiiin
Det var da godt nok en fantastisk god pris hehe Hvor var du så heldig at finde den henne?
Og du ser jo stanglækker ud. PIIFT

Kram Carina og lillepigen

Anmeld

5. februar 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Ej hvor er den fiiin
Det var da godt nok en fantastisk god pris hehe Hvor var du så heldig at finde den henne?
Og du ser jo stanglækker ud. PIIFT

Kram Carina og lillepigen

I Bestseller i Århus - de er ved at flytte butikken og vil ikke længere sælge MamaLicious, så alt var MEGA billigt

Men tusind tak, og det bedste af alt: Det var et fantastisk bryllup, hvor en af mine bedste veninder fik sin drømmemand

Anmeld

5. februar 2012

Kruse90

NNL skriver:

I Bestseller i Århus - de er ved at flytte butikken og vil ikke længere sælge MamaLicious, så alt var MEGA billigt

Men tusind tak, og det bedste af alt: Det var et fantastisk bryllup, hvor en af mine bedste veninder fik sin drømmemand

Ej hvor fedt
Det var altså også et godt kup.

Årrh bryllupper er så smukke og lige til at tude over heh
Fantastisk at de fik hinanden og at det var et godt bryllup

Anmeld

5. februar 2012

JH12

Det er bare en super flot kjole, og en super flot pige

Det er altså noget af et kup du har gjord dig ! Og den kan da sikkert bruges bagefter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.