Nogen der har prøvet øjenvippe extensions???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

cecilie1984

Og kunne i lide det og har i evt billeder i vil dele????

Overvejer at skulle prøve det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

twinboys

cecilie1984 skriver:

ja det har jeg... super flot de første par uger lige til de begynder at falde af... og ikke pænt når man så mister sine egne og nogle knækker... Så er man bundet til altid at få nye på

Anmeld

8. februar 2012

cecilie1984

twinboys skriver:

ja det har jeg... super flot de første par uger lige til de begynder at falde af... og ikke pænt når man så mister sine egne og nogle knækker... Så er man bundet til altid at få nye på

Øv det lyder da træls.

Har du et billede.

De kører nemlig med et tilbud til kun 400 kr i en skønhedssalon i Vejle hvor jeg bor og kunne egentlig godt tænke mig det men har holdt det tilbage pga det normalt er rimelig dyrt.

Men det lyder da træls hvis man skal fortsætte for det er pengene bestemt ikke til.

Anmeld

8. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

cecilie1984 skriver:

Jeg har en veninde som har prøvet ... Hun siger at de enkeltvis vippe extensions er flotte, men efter ca en uge begyndte de enkeltvis at falde af igen, og dette gør at der bliver mellemrum imellem som ikke er så flot. Så hun vil anbefale at få lagt en helt streg vippe extensions.
Men det halv dyrt. Priserne ligger fra ca 300 og opefter..

Så derfor vil min veninde anbefale at gå på trendsales og søge under: kunstige øjenvipper

Der kan du købe en æske med ti streg-øjenvipper som skal sættes på hverdag med lim. Og det giver det flotteste resultat.
En pakke koster ca fra 70 kr incl. porto..

Anmeld

8. februar 2012

twinboys

cecilie1984 skriver:

Øv det lyder da træls.

Har du et billede.

De kører nemlig med et tilbud til kun 400 kr i en skønhedssalon i Vejle hvor jeg bor og kunne egentlig godt tænke mig det men har holdt det tilbage pga det normalt er rimelig dyrt.

Men det lyder da træls hvis man skal fortsætte for det er pengene bestemt ikke til.

nææææhhhh har jeg faktisk ikke... desværre

Anmeld

8. februar 2012

cecilie1984

LouiseVous skriver:

Jeg har en veninde som har prøvet ... Hun siger at de enkeltvis vippe extensions er flotte, men efter ca en uge begyndte de enkeltvis at falde af igen, og dette gør at der bliver mellemrum imellem som ikke er så flot. Så hun vil anbefale at få lagt en helt streg vippe extensions.
Men det halv dyrt. Priserne ligger fra ca 300 og opefter..

Så derfor vil min veninde anbefale at gå på trendsales og søge under: kunstige øjenvipper

Der kan du købe en æske med ti streg-øjenvipper som skal sættes på hverdag med lim. Og det giver det flotteste resultat.
En pakke koster ca fra 70 kr incl. porto..

Ok mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.