Tupperware

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.114 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

livhemdrup

Hej.

Mandag d. 13 kl 19 holder jeg tupperware demo hjemme hos mig så tænkte hvis der var nogen der havde lyst til at deltage så er i velkomne men af hensyn til hvor meget kaffe der skal laves ku det være dejligt at vide antal. Så har du lyst til en hyggelig aften med mange gode produkter se nyheder og hører om tilbud så kom frisk.

Hører gerne fra dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Pige2009

Du får lige en op'er. Har selv lige holdt i sidste uge

Anmeld

7. februar 2012

livhemdrup

Baagøe skriver:

Du får lige en op'er. Har selv lige holdt i sidste uge

Tak

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

livhemdrup skriver:

Hej.

Mandag d. 13 kl 19 holder jeg tupperware demo hjemme hos mig så tænkte hvis der var nogen der havde lyst til at deltage så er i velkomne men af hensyn til hvor meget kaffe der skal laves ku det være dejligt at vide antal. Så har du lyst til en hyggelig aften med mange gode produkter se nyheder og hører om tilbud så kom frisk.

Hører gerne fra dig.

hvor er det henne??

Anmeld

9. februar 2012

livhemdrup

An&Jo skriver:

hvor er det henne??

Hemdrup som ligger ved løgstør 9670 30 min kørsel fra ålborg.. Ville være dejligt hvis du kom og du må gerne tage nogen med... Men lad mig lige hører om du gør og hvor mange af hensyn til kaffe og kage

Anmeld

10. februar 2012

livhemdrup

Der er gratis blå babuska til alle der bestiller varer. Og dem som ikke kan komme men stadig ønsker at købe kan sende mig en besked med deres bestilling og varen blir naturligvis sendt til dem. Pengene overføres til min konto.

Kom frisk der er mange gode tilbud se eventuelt www.tupperware.dk

Anmeld

10. februar 2012

Hougaard92

Har selv lige holdt og købt så skal ikke bruge flere penge lige nu.

puhaaa det er nemlig rigtig fristende sådan noget

er der nogle der har købt ris og pastakogeren, ellers vil jeg virkelig anbefale dem ?

Anmeld

10. februar 2012

livhemdrup

JuliaHougaard92 skriver:

Har selv lige holdt og købt så skal ikke bruge flere penge lige nu.

puhaaa det er nemlig rigtig fristende sådan noget

er der nogle der har købt ris og pastakogeren, ellers vil jeg virkelig anbefale dem ?

jeg har også selv ris og pasta koger til micro samt gourmet til micro må indrømme det er super nemt og hurtigt og så sparer det tid og energi. Der er kommet en ny som hedder easy delight også til micro er spændt på hvornår den kommer i katalog for den er super lækker. Der kan man lave blandt andet æggekage i micro. Smart siger jeg bare..

Anmeld

10. februar 2012

Hougaard92

livhemdrup skriver:

jeg har også selv ris og pasta koger til micro samt gourmet til micro må indrømme det er super nemt og hurtigt og så sparer det tid og energi. Der er kommet en ny som hedder easy delight også til micro er spændt på hvornår den kommer i katalog for den er super lækker. Der kan man lave blandt andet æggekage i micro. Smart siger jeg bare..

Jeg er så glad for min ris og pasta koger - det er super nemt og hurtigt nu kommer gryderen ikke i brug mere haha .

Den der easy deligt kender jeg godt, og den vil jeg også rigtig gerne have, de siger den er super god og nem .

århhh elsker det

Anmeld

12. februar 2012

livhemdrup

Så er det imorgen jeg byder på kaffe og kage og en masse plastik hvis nogen har lyst. Kom frisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.