Medicin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Ønskebarnet12

Hej Allesammen,

Jeg er snart i uge 6 og jeg tænkte på hvornår jeg skal begynde og spise vitamin piller, og fisk og alt det der.. Har læst ind del indlægs og synes de fleste her inde nævne det.. 

Hvis jeg skal, så vil i ikke være søde og skrive hvad for nogle piller osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begynd du bare med gravitamin! Fra uge 10 ska du begynde på jern. Jeg har oveni taget fiskeolie fra uge 10 også, men det et ik noget man ska! Tillykke med maven. Vh stine

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

StineW79 skriver:

Begynd du bare med gravitamin! Fra uge 10 ska du begynde på jern. Jeg har oveni taget fiskeolie fra uge 10 også, men det et ik noget man ska! Tillykke med maven. Vh stine

Tak, hvor mange skal jeg tag af dem du nævnte? Jeg glæder mig så meget til det hele :-D 

Anmeld

5. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gravitamin ska du bare tage en af om dagen. De jern jeg tager ( dem fra Matas, de indholder det samme som hermajern og er noget billiger ) ska man tá 3 af om dagen. Det samme gælder for fiskeolie tabletterer. Jern pillerne ska du tá sammen med et glas juice, da det hjælper kroppen til bedre at optage jernet. 

Ja det er også bare en rigtig spænde og dejlig tid du går ind i nu! Vh stine

Anmeld

5. februar 2012

Ønskebarnet12

StineW79 skriver:

Gravitamin ska du bare tage en af om dagen. De jern jeg tager ( dem fra Matas, de indholder det samme som hermajern og er noget billiger ) ska man tá 3 af om dagen. Det samme gælder for fiskeolie tabletterer. Jern pillerne ska du tá sammen med et glas juice, da det hjælper kroppen til bedre at optage jernet. 

Ja det er også bare en rigtig spænde og dejlig tid du går ind i nu! Vh stine

Ja glæder mig til at gå igennem hele oplevelsen, det føles allerede skønt 

Anmeld

5. februar 2012

Moms

Tillykke!

Jeg synes du skal prøve at kigge denne side igennem og så læs alt hvad du kan herinde. Der er masser af gode informationer, når det hele er så nyt.

http://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Graviditet/Anbefalinger%20til%20gravide.aspx

Moms

Anmeld

5. februar 2012

LR85

Moms skriver:

Tillykke!

Jeg synes du skal prøve at kigge denne side igennem og så læs alt hvad du kan herinde. Der er masser af gode informationer, når det hele er så nyt.

http://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Graviditet/Anbefalinger%20til%20gravide.aspx

Moms

Godt link. Følg sundhedsstyrrelsens anbefalingee, så du ikke helt ved siden af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.