jah.... så skete det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

eliasogmor

jeg kan nu mærke lillebror... og tror også jeg kunne mærke ham udenpå i går aftes...lige nede ved bukselinningen..

vi har til gennemsanning  i fredags..og han ser rigtig fin ud..... men moderkagen ligger stadig foran...han ville ikke rigtig fotograferes...så vi fik et knapt så godt billede med hjem.... men han så så fin ud... og vi er nu helt sikre på det er en lillebror..det var intet at tage fejl af.... god dag de piger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

jeg kan nu mærke lillebror... og tror også jeg kunne mærke ham udenpå i går aftes...lige nede ved bukselinningen..

vi har til gennemsanning  i fredags..og han ser rigtig fin ud..... men moderkagen ligger stadig foran...han ville ikke rigtig fotograferes...så vi fik et knapt så godt billede med hjem.... men han så så fin ud... og vi er nu helt sikre på det er en lillebror..det var intet at tage fejl af.... god dag de piger....

Ej hvor dejligt

Nu skriver dt at MK stadig ligger foran ? Kan den godt flytte sig undervejs ?

Anmeld

5. februar 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

Ej hvor dejligt

det ved jeg faktisk ikke.....

Anmeld

5. februar 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

det ved jeg faktisk ikke.....

hehe okay

Anmeld

6. februar 2012

Lille Lise let på tå

LilleLene skriver:

Ej hvor dejligt

Hejsa

Hører også til i juni-gruppen.

Min MK ligger også foran. Den kan ikke flytte sig så den kommer til at ligge ved ryggen. Foranliggende MK er når den er foran mod maveskindet, og forliggende er når MK blokerer for fødselsvejen. Til min NF-scanning lå min MK foran "udgangen", men den havde rykket sig til MD, så nu kan jeg føde normalt. Så MK kan rykke sig lidt, men ikke helt om på den anden side af livmoderen. Håber min forklaring er til at forstå..

Jeg er også først så småt begyndt at mærke min lille pige gennem maveskindet, men mærker hende stort set dagligt på indersiden. Det er helt fantastisk!

Anmeld

6. februar 2012

LilleLene

Lille Lise let på tå skriver:

Hejsa

Min MK ligger også foran. Den kan ikke flytte sig så den kommer til at ligge ved ryggen. Foranliggende MK er når den er foran mod maveskindet, og forliggende er når MK blokerer for fødselsvejen. Til min NF-scanning lå min MK foran "udgangen", men den havde rykket sig til MD, så nu kan jeg føde normalt. Så MK kan rykke sig lidt, men ikke helt om på den anden side af livmoderen. Håber min forklaring er til at forstå..

Jeg er også først så småt begyndt at mærke min lille pige gennem maveskindet, men mærker hende stort set dagligt på indersiden. Det er helt fantastisk!

Hey og velkommen til

tak for dit svar

Husk lige at skrive dig i terminskalenderen

Anmeld

6. februar 2012

eliasogmor

Lille Lise let på tå skriver:

Hejsa

tak for svar og velkommen til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.