Baby hytten 37+0 (38)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Emily2012<3

NU må der gerne snart ske noget.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Kofoed.

Hun er da godt nok kommet langt ned da. Hepper på dig, hånet jeg kan tage på flere barsels besøg i den kommende uge (hvis jeg må komme forbi jer) har en anden veninde der har termin om nogle dage, med den første fødte hun en dag over termin, så tror seer bylivet det samme denne gang.

Men hele og lykke med det hele, når det kommer der til. Verdens bedste oplevelse, men også en af dem der gør mest ondt.

Anmeld

5. februar 2012

Emily2012<3

Kofoed. skriver:

Hun er da godt nok kommet langt ned da. Hepper på dig, hånet jeg kan tage på flere barsels besøg i den kommende uge (hvis jeg må komme forbi jer) har en anden veninde der har termin om nogle dage, med den første fødte hun en dag over termin, så tror seer bylivet det samme denne gang.

Men hele og lykke med det hele, når det kommer der til. Verdens bedste oplevelse, men også en af dem der gør mest ondt.

Ja synes også maven er sunket en del.. Så x'er for der snart sker noget..

Selvfølgelig må du/i komme forbi søde.. Kunne da bestemt være rigtig hyggeligt..

Og mange tak, jeg frygter fødslen, men håber jeg er en af de heldige så den hurtigt er overstået..

Anmeld

5. februar 2012

Kofoed.

Emily2012<3 skriver:

Ja synes også maven er sunket en del.. Så x'er for der snart sker noget..

Selvfølgelig må du/i komme forbi søde.. Kunne da bestemt være rigtig hyggeligt..

Og mange tak, jeg frygter fødslen, men håber jeg er en af de heldige så den hurtigt er overstået..

Mig og lone må lige finde sammen og komme ind, når du er klar til det, men har du planer om at blive nogle dage eller?

Hvis det er smerter du er bange for, så er epi'en genial

Anmeld

5. februar 2012

Emily2012<3

Kofoed. skriver:

Mig og lone må lige finde sammen og komme ind, når du er klar til det, men har du planer om at blive nogle dage eller?

Hvis det er smerter du er bange for, så er epi'en genial

Altså jeg ved ikke hvor længe man jo skal blive der.. Men bliver der hvertfald indtil der er styr på det med amning osv..

Ja det er smerterne.. Men jeg er også bange for epi'en.. Så ja.. Det er lidt svært..

Anmeld

5. februar 2012

Kofoed.

Emily2012<3 skriver:

Altså jeg ved ikke hvor længe man jo skal blive der.. Men bliver der hvertfald indtil der er styr på det med amning osv..

Ja det er smerterne.. Men jeg er også bange for epi'en.. Så ja.. Det er lidt svært..

Ud hedder det jo hjem indenfor 24 timer, hvis der ikke er særlige behov. Eller man spørger pænt.

Nu havde jeg den bivirkning der kommer oftest, at man ikke selv kan tisse og det er altså er så slemt, godt være man skal have hjælp til det, men man er allerede bedøvet der nede. Hvis det er det med lammelse, så sker det næsten ikke mere, man skal bare huske at fortælle hvornår der kommer en ve, skal hilse og sige, at det mærkes tydeligt

Anmeld

5. februar 2012

2babygirls

Emily2012<3 skriver:

NU må der gerne snart ske noget.. 

Uhhh... det kan være du er så heldig at ramme den 29 februar

Anmeld

6. februar 2012

Emily2012<3

Kofoed. skriver:

Ud hedder det jo hjem indenfor 24 timer, hvis der ikke er særlige behov. Eller man spørger pænt.

Nu havde jeg den bivirkning der kommer oftest, at man ikke selv kan tisse og det er altså er så slemt, godt være man skal have hjælp til det, men man er allerede bedøvet der nede. Hvis det er det med lammelse, så sker det næsten ikke mere, man skal bare huske at fortælle hvornår der kommer en ve, skal hilse og sige, at det mærkes tydeligt

Tror nu ikke der er nole specielle behov.. Men nu må i se hvad der sker jo..  

Anmeld

6. februar 2012

Emily2012<3

Tina&Martin skriver:

Uhhh... det kan være du er så heldig at ramme den 29 februar

Ej nej nej det må du slet ikke sige.. :O der vil jeg  helst ikke lande..

Anmeld

6. februar 2012

2babygirls

Emily2012<3 skriver:

Ej nej nej det må du slet ikke sige.. :O der vil jeg  helst ikke lande..

Ja... det kan både være en øv dato og så en fed dato når man er tæt på at ramme 30 og d. 29 så ikke er med på kalenderen :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.