Anonym skriver:
Nogle ved garanteret hvem jeg er.
Det må endelig ikke misforståes at kfi sagtens kan unde min kommende mand oplevelser og er glad over de havde lavet en masse for ham, men......
Jeg er lidt bitter over jeg er total glemt i alle sammenhænge, har knoklet med bryllup, og er mange sidste øjebliks ting som stresser en del. Samtidig er jeg gravid, og skal hvile, hvilket ikke er nemt med barn som ikke vil sove om natten. Weekender bliver brugt til at nå det vi ellers ikke når og er min eneste mulighed for at slappe af og indhente søvn.
Kom i går morges så 10 uventede gæster og invaderede hjemmet, og tog manden med på tur, havde ellers set frem til at få hvilt, men blev der intet, svigermor var her det meste af dagen, men var begrænset hvor stor hjælp det var, for problemet er aften og nat og der stod jeg alene med barn. Fået 4 timers afbrudt søvn, og står i dag igen alene med barn, og en travl uge i vente, fandt så også ud af min familie og fælles venner har arrangeret noget for ham næste weekend, så 2 uventede weekender i streg uden søvn og skal i forvejen slappe af, ja hvor nemt er det, og ingen har fortalt noget før i går, hvor de hentede manden, ingen har arrangeret hjælp, og ingen har tænkt på mig i det her, forventer ingen polterabend, men at ingen har tænkt på konsekvenserne for mig i det her sårer rigtig meget. Ja lad hende den gravide blive hjemme og passe børn mens alle andrer morer sig, og forståelse er der intet af 
ØV, er bare udkørt, træt, brugt, plaget af smerter og efterhånden langt mere bitter end jeg på nogenmåde har lyst til at være
forstår dig godt. er også gravid og bliver heller ikke inviteret til noget af vores venner mere. det er kun min mand. ligesom om de tror man er syg og ikke trænger til afveksling fra graviditet og smerter