bitter polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Nu i ved at der er arrangeret noget næste weekend også, så syntes jeg at i, i fællesskab ska finde ud af noget pasning af jeres barn, så du ka få lidt ro til bare at sove og slappe af. Jeg ville godt nok også blive lidt skuffet, hvis ik mine veninder havde fundet på noget til mig. Det behøver jo slet ik være noget vildt! Vh stine

Det er ikke muligt at få barnet passet om natten, og alle skal noget, så ingen kan eller vil komme og passe eller hjælpe hverken lørdag eller søndag så er jo især ikke smart det ligger 2 weekender i streg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

sarahb

Anonym skriver:

Jeg er netop ikke misundelig, jeg er glad på min mands vegne, behøver ikke nødvendigvis noget polterabend, men jeg havde forventet lidt forståelse for at vi er børnefamilie med små børn, og de konsekvenser det har givet, og at der ingen forståelse er for at man ikke har gjort opmærksom på noget, da jeg selv har spurgt flere gange om de skulle holde noget, og sagde for et par uger siden at det snart skulle være, men nej, bagefter får jeg at vide de har planlagt det flere måneder.

Jeg ville nok ikke blive så ked af det eller irriteret. Det er ikk hver dag man bliver gift. Små børn eller ej, søvn eller ej. Men synes du skal
Sørge for noget pasning så du kan komme oven på igen og tage en puster...

Anmeld

5. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Nogle ved garanteret hvem jeg er.
Det må endelig ikke misforståes at kfi sagtens kan unde min kommende mand oplevelser og er glad over de havde lavet en masse for ham, men......
Jeg er lidt bitter over jeg er total glemt i alle sammenhænge, har knoklet med bryllup, og er mange sidste øjebliks ting som stresser en del. Samtidig er jeg gravid, og skal hvile, hvilket ikke er nemt med barn som ikke vil sove om natten. Weekender bliver brugt til at nå det vi ellers ikke når og er min eneste mulighed for at slappe af og indhente søvn.
Kom i går morges så 10 uventede gæster og invaderede hjemmet, og tog manden med på tur, havde ellers set frem til at få hvilt, men blev der intet, svigermor var her det meste af dagen, men var begrænset hvor stor hjælp det var, for problemet er aften og nat og der stod jeg alene med barn. Fået 4 timers afbrudt søvn, og står i dag igen alene med barn, og en travl uge i vente, fandt så også ud af min familie og fælles venner har arrangeret noget for ham næste weekend, så 2 uventede weekender i streg uden søvn og skal i forvejen slappe af, ja hvor nemt er det, og ingen har fortalt noget før i går, hvor de hentede manden, ingen har arrangeret hjælp, og ingen har tænkt på mig i det her, forventer ingen polterabend, men at ingen har tænkt på konsekvenserne for mig i det her sårer rigtig meget. Ja lad hende den gravide blive hjemme og passe børn mens alle andrer morer sig, og forståelse er der intet af

ØV, er bare udkørt, træt, brugt, plaget af smerter og efterhånden langt mere bitter end jeg på nogenmåde har lyst til at være

forstår dig godt. er også gravid og bliver heller ikke inviteret til noget af vores venner mere. det er kun min mand. ligesom om de tror man er syg og ikke trænger til afveksling fra graviditet og smerter

Anmeld

5. februar 2012

Rosa

Ihh, jeg synes det er rigtig synd for dig at der ikke er nogen som har arrangeret noget for dig  Om ikke en polterabend så et lille babyshower eller lignende... Men er du sikker på at der ikke er en overraskelse i vente???

Anmeld

5. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det er ikke muligt at få barnet passet om natten, og alle skal noget, så ingen kan eller vil komme og passe eller hjælpe hverken lørdag eller søndag så er jo især ikke smart det ligger 2 weekender i streg

Ku din svigermor ik passe jeres barn, hjemme ved dem, bare så du ku sove et par timer uden at blive forstyrret. Bare nogle timer søndag, så du ik ska bekymre dig om noget. 

Syntes din kommende mand, sku tage og spørge!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.