hvilket job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Min kæreste ønsker at søge nyt job, men hvad kan man dog søge som ufaglært?

Det skal lige siges at han har en håndværksmæssig uddannelse bag sig, men af personlige årsager er det ham ikke muligt at finde et her. Han har arbejdet med udsatte børn og unge i nogle år ligeså.

Hvad arbejder Jeres mænd som, uden uddannelse?

Er ano ift hans nuværende job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hejsa

Min kæreste ønsker at søge nyt job, men hvad kan man dog søge som ufaglært?

Det skal lige siges at han har en håndværksmæssig uddannelse bag sig, men af personlige årsager er det ham ikke muligt at finde et her. Han har arbejdet med udsatte børn og unge i nogle år ligeså.

Hvad arbejder Jeres mænd som, uden uddannelse?

Er ano ift hans nuværende job

min kæreste er socialrådgiver og uddannet.

Men min søsters kæreste er ufaglært og arbejder i føtrex. Han er rigtig glad for det. Hans ord: mange søde kollegaer som han også ser privat, hyggelig omgangstone på arbejdet, udfordringer (er blevet leder i en afdeling og bliver forberedt til chef i grøntafdelingen), gratis fyraftensøl i weekenderne hehe

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

min kæreste er socialrådgiver og uddannet.

Men min søsters kæreste er ufaglært og arbejder i føtrex. Han er rigtig glad for det. Hans ord: mange søde kollegaer som han også ser privat, hyggelig omgangstone på arbejdet, udfordringer (er blevet leder i en afdeling og bliver forberedt til chef i grøntafdelingen), gratis fyraftensøl i weekenderne hehe

Det skal ikke være i et supermarked. Lønnen er for dårlig ift vores økonomi og min kæreste ville dø af kedsomhed. Han vil gerne bruge sin fysik.

Anmeld

5. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det skal ikke være i et supermarked. Lønnen er for dårlig ift vores økonomi og min kæreste ville dø af kedsomhed. Han vil gerne bruge sin fysik.

Tror han får svært ved at finde et job med en god løn som ufaglært. De fleste ufaglærte får mindstelønnen og så kan man arbejde sig op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.