kan det være allergi? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

mpr

Er lidt oppe og kører.. Har min fantastiske kat som jeg elsker virkelig som et lille barn (eftersom jeg ikke selv har børn endnu)
Problemet er at i dag havde vi min papdatter med op hvor jeg bor for første gang og hun tilbragte meget af dagen i nærheden af min kat. og ved aftensmaden opdagede vi to meget røde pletter på hendes håndryg.. De har dog ikke kløet eller noget. Kunne det være tegn på allergi? Er virkelig nervøs.. For er angst for at jeg skulle blive nød til at komme af med ham :/ Hvis det går væk vil vi lige prøve at se igen om der kommer noget næste gang de kommer herop.. Og først derefter hvis der kommer noget vil min kæreste tage hende op til en allergi test...

Lyder det på nogen af jer som allergi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

TWT

Chel1992 skriver:

Er lidt oppe og kører.. Har min fantastiske kat som jeg elsker virkelig som et lille barn (eftersom jeg ikke selv har børn endnu)
Problemet er at i dag havde vi min papdatter med op hvor jeg bor for første gang og hun tilbragte meget af dagen i nærheden af min kat. og ved aftensmaden opdagede vi to meget røde pletter på hendes håndryg.. De har dog ikke kløet eller noget. Kunne det være tegn på allergi? Er virkelig nervøs.. For er angst for at jeg skulle blive nød til at komme af med ham :/ Hvis det går væk vil vi lige prøve at se igen om der kommer noget næste gang de kommer herop.. Og først derefter hvis der kommer noget vil min kæreste tage hende op til en allergi test...

Lyder det på nogen af jer som allergi?

Jeg synes ikke det lyder som allergi. Allergi udbrud kommer ofte med mange kløende knopper flere steder på kroppen, snot næse eller kløende øjne. 

Så tror godt du kan tage det roligt 

Anmeld

4. februar 2012

B&J

det kan lyde lidt som varm knopper eller små loppe bid hvis det bare er små knopper... det kan også være de er væk imorgen

Anmeld

4. februar 2012

mpr

TWT skriver:

Jeg synes ikke det lyder som allergi. Allergi udbrud kommer ofte med mange kløende knopper flere steder på kroppen, snot næse eller kløende øjne. 

Så tror godt du kan tage det roligt 

Tak det lyder lækkert at høre så kan min mave måske slappe lidt af ^^

Anmeld

4. februar 2012

mpr

B&J skriver:

det kan lyde lidt som varm knopper eller små loppe bid hvis det bare er små knopper... det kan også være de er væk imorgen

Det var ikke knobber det var bare to meget røde pletter, og det kan umuligt være lopper for min er indekat og han bliver kæmmet for utøj tit så på det punkt er der intet at komme efter

Anmeld

4. februar 2012

TWT

Chel1992 skriver:

Tak det lyder lækkert at høre så kan min mave måske slappe lidt af ^^

Ja det ville ikke være rart hvis hun ikke kunne tåle din kat.

Har selv allergi for rigtig mange ting. Madvarer, birk, elm, dyr, græs, støv. 

Og jeg kan ikke gå ind i et hjem i 2 minutter hvor de har dyr. Så slår jeg fuldstændig ud. Og hvis jeg spiser noget jeg er allergisk over for, så hæver min hals og tunge op. 

Men det lyder ikke som allergi, de knopper hun har. Som en anden skrev, varmeknopper eller loppebid kunne være en mulighed

Anmeld

4. februar 2012

mpr

TWT skriver:

Ja det ville ikke være rart hvis hun ikke kunne tåle din kat.

Har selv allergi for rigtig mange ting. Madvarer, birk, elm, dyr, græs, støv. 

Og jeg kan ikke gå ind i et hjem i 2 minutter hvor de har dyr. Så slår jeg fuldstændig ud. Og hvis jeg spiser noget jeg er allergisk over for, så hæver min hals og tunge op. 

Men det lyder ikke som allergi, de knopper hun har. Som en anden skrev, varmeknopper eller loppebid kunne være en mulighed

krydser fingre for det bare var noget ligegyldigt
tror jeg ville blive rigtig ked af det hvis jeg blev "tvunget" til at skulle af med ham Mest af alt fordi han er det jeg afleder mine tanker med, han hjælper mig igennem ventetiden til jeg selv skal have børn, når vi begge er klar til det :3

Anmeld

4. februar 2012

Fenja09

Som andre har skrevet synes jeg heller ikke det tyder på allergi. Kæledyrsallergi ses som oftest ved løbende næse, irriterede øjne og kløe.

Hvis knopperne ikke er generende for pigen, så tror jeg ikke det er noget at bekymre sig om.

/Fenja

Anmeld

4. februar 2012

mpr

Tusind tak alle sammen Rart lige at komme ned på jorden igen ^^

Anmeld

5. februar 2012

B&J

Chel1992 skriver:

Det var ikke knobber det var bare to meget røde pletter, og det kan umuligt være lopper for min er indekat og han bliver kæmmet for utøj tit så på det punkt er der intet at komme efter

håber bare det er to der forsivnder så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.