Så er jeg hoppet på Nupo-vognen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Mutti2

Jeg er i dag startet på Nupo-kuren.... Puha, en hård tid venter forude 

Jeg er 1,74 høj, vejer 78,5 hvilket giver mig en BMI på 27 = overvægtig.... Så nu skal der gøres noget. 

Målet for vægttabet er at tabe 13,5 kg således at jeg kommer ned på 65 :-) 

Jeg har i dag smagt på shakerne mango/vanilie og jordbær.... PUHA :-( men til gengæld er jeg vild med Thai chikken suppen :-) 

Ihhh hvor jeg dog krydser for at det vil lykkedes mig denne gang. 

Nogen der har nogle gode råd? 

Knus Pernille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

B&J

Selv om du er træt af det så hold i det virker..

husk spis 6gange om dagen ved ikke om du kun lever på det men alt grønt på du gerne spise  og husk lidt alm mad også for ellers bliver det mere svært bagefter for s¨å kan man nemt komme til at tage på igen....

og for mig den gang var det også bare noget der skulle ned desværre

Held og lykke med det håber du når dine kg

Anmeld

4. februar 2012

Dot D

Den smager også bare såååå godt, den thai chicken suppe, mon man skulle prøve den lidt, mums.

Jeg har tabt ca. 10 kg siden juleaften, så for at fortsætte kunne jeg godt tage lidt suppe

Held og lykke med projektet

Anmeld

5. februar 2012

Mutti2

B&J skriver:

Selv om du er træt af det så hold i det virker..

husk spis 6gange om dagen ved ikke om du kun lever på det men alt grønt på du gerne spise  og husk lidt alm mad også for ellers bliver det mere svært bagefter for s¨å kan man nemt komme til at tage på igen....

og for mig den gang var det også bare noget der skulle ned desværre

Held og lykke med det håber du når dine kg

1000 tak skal du have :-) Hvor meget tabte du på det? 

Jeg kunne her til morgen allerede trække knap 2 kg fra :-) Det har virkeligt motiveret mig til at Fortsætte.  

Jeg har besluttet at jeg her fra starten af tager den fulde Nupo-kost, og herefter suplerer stille og roligt op med rigtigt mad. Jeg lever normalt meget usundt :-( Så, så snart trangen til alt det usunde falmer suplerer jeg med grøntsager, frugt og magert kød. 

Jeg har så fundet ud af at hvis jeg fryser shakerne og spiser dem som is, er det slet ikke så slemt ;-) 

Knus

Anmeld

5. februar 2012

Mutti2

Dot D skriver:

Den smager også bare såååå godt, den thai chicken suppe, mon man skulle prøve den lidt, mums.

Jeg har tabt ca. 10 kg siden juleaften, så for at fortsætte kunne jeg godt tage lidt suppe

Held og lykke med projektet

1000 tak søde :-)

Wauw.... Hvor er det flot :-) Hvad har du gjort for at tabe dig? :-) 

Ja supperne er helt fantastiske :-) lige et lille tip: de har 2 pk nupo (supper eller shakere) på tilbud i føtex i den her uge til 200 kr :-) 

Knus

Anmeld

5. februar 2012

Dot D

Milla-Victoria's mor skriver:

1000 tak søde :-)

Wauw.... Hvor er det flot :-) Hvad har du gjort for at tabe dig? :-) 

Ja supperne er helt fantastiske :-) lige et lille tip: de har 2 pk nupo (supper eller shakere) på tilbud i føtex i den her uge til 200 kr :-) 

Knus

Jeg spist mindre, og i det hele taget mindre fedt. Lavet gode retter med masser af smag og knap så mange kalorier

Så har jeg fået en motionscykel, der får en køretur ind i mellem

Anmeld

5. februar 2012

B&J

1000 tak skal du have :-) Hvor meget tabte du på det? 

Jeg kunne her til morgen allerede trække knap 2 kg fra :-) Det har virkeligt motiveret mig til at Fortsætte.  

Jeg har besluttet at jeg her fra starten af tager den fulde Nupo-kost, og herefter suplerer stille og roligt op med rigtigt mad. Jeg lever normalt meget usundt :-( Så, så snart trangen til alt det usunde falmer suplerer jeg med grøntsager, frugt og magert kød. 

Jeg har så fundet ud af at hvis jeg fryser shakerne og spiser dem som is, er det slet ikke så slemt ;-) 

Knus

jeg tabte 19kg på nupo

de første 3mdr var det kun 2 gange im dagen jeg drak det og de sidste 2mdr var på fuld nupo kur

og ja 2kg det gør man vil af med flere kg... godt du har en plan for det så man ikke får alle kg på igen når man er færdig det ville være såå træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.