Maven føles hård/blød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.188 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Masig

Om morgenen føles min mave sådan helt hård, når jeg trykker på den, lidt som om der ligger en bold derinde, men lidt senere på dagen bliver den så helt blævret blød igen og føles helt almindelig... Andre der har oplevet det og ved hvorfor den føles sådan hård nogle gange...? Kan også komme en gang imellem om aftenen, men ellers mest om morgenen... Synes det er lidt underligt den er helt hård og så lige pludselig bliver helt blød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

BabyMama2

Min er også sådan og så bliver den dobbelt så stor, men efter jeg lige har været ude og tømme blæren om morgenen bliver den normal og blød igen

Anmeld

5. februar 2012

Masig

VanessaSparre skriver:

Min er også sådan og så bliver den dobbelt så stor, men efter jeg lige har været ude og tømme blæren om morgenen bliver den normal og blød igen

Har faktisk ikke lagt mærke til hvornår den bliver normal igen.. Den er ikke stor, faktisk føler jeg mig rimelig tynd om morgenen, den er bare hård...

Anmeld

5. februar 2012

Sujan

Jeg har det helt omvendt. Om morgenen er min mave helt blød og "lille" og om aftenen er den helt spændt og mega stor. Ved ikke hvorfor

Anmeld

5. februar 2012

Moms

Plukvéer?

Så bliver livmoderen hård.

Moms

Anmeld

5. februar 2012

Giraffen

Masig skriver:

Om morgenen føles min mave sådan helt hård, når jeg trykker på den, lidt som om der ligger en bold derinde, men lidt senere på dagen bliver den så helt blævret blød igen og føles helt almindelig... Andre der har oplevet det og ved hvorfor den føles sådan hård nogle gange...? Kan også komme en gang imellem om aftenen, men ellers mest om morgenen... Synes det er lidt underligt den er helt hård og så lige pludselig bliver helt blød...

mit afhænger af hvordan hun ligger

hvis hun ligger med hovedet ned ad og med ryggen væk fra min navle så er der helt blødt

hvis hun ligger på tværs af maven er den helt hård

Anmeld

5. februar 2012

L&V

Masig skriver:

Vil tro det er plukveer du har der Lyder sådan

Anmeld

6. februar 2012

MortilAlmaogNohr

Har det præcis lige sådan, og jeg spurgte fødselslægen om det da jeg var til MD, og han sagde at det var plukveer, i den milde grad ;-)

Anmeld

6. februar 2012

Masig

Giraffen skriver:

mit afhænger af hvordan hun ligger

hvis hun ligger med hovedet ned ad og med ryggen væk fra min navle så er der helt blødt

hvis hun ligger på tværs af maven er den helt hård

Men den er jo stadig meget lille, så kan næsten ikke forstille mig det kan mærkes hvordan den ligger.. er jo kun 14+...

Anmeld

6. februar 2012

Masig

Månsson skriver:

Vil tro det er plukveer du har der Lyder sådan

Har jeg også tænkt på om det kunne være det, men har jo aldrig prøvet det før, så var meget i tvivl... Troede det gjorde mere "ondt", altså trykkede på en eller anden måde.. det gør det nogle gange, så føles det hele vildt hårdt og trykker lissom lidt, men om morgenen synes jeg bare den føles hård når man trykker på den uden den der trykkende fornemmelse.. (hvis det giver mening?!)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.