Anonym skriver:
1) Jeg kan mærke baby bore sig ned i mit bækken (Kan i det?)
2) Når baby bore sig ned i bækkenet giver det en pressene fornemmelse. (Noget i kender til eller er det ikke normalt?)
3) Hver gang jeg vender mig,eller sætter mig op så brænder/svier det downthere-bare som i inde i knoglen. (Normalt?)
4) Det meste af min nat gik med smerter i ryggen samt lænden. Disse smerter har jeg også haft i dag. (Er der noget at være bekymret for eller er det normalt?)
5) Gennem graviditeten har min appetit desuden været meget begrænset,men pludselig har jeg fået et appetitspring som om jeg var en dreng i voksealderen! (har i kendskab til ændring i appetitten?)
Jeg er i uge 35. (34+)
1) Jeg kan uden problemer mærker når lillesøster bore sig ned i bækkenet. Typisk når jeg er ude og gå.
2) Det giver en meget pressende fornemmelse når de små bore sig ned i bækkenet. Det føles lidt underligt og man får lidt svære ved at gå normalt (sådan har jeg det i hvert fald).
3) Har det på helt samme måde. Aner ikke hvad det er, men har fået af vide af både JM og læge at det ikke er noget at bekymre sig om, det er en del af det at være gravid (for nogen)
4) Sådan har jeg også haft det de sidste par uger. Mit føles som kraftige plukveer. Men er du bekymret så ring til fødegangen eller din læge for at være på den sikre side.
5) Det er vist meget forskelligt fra gravid til gravid hvordan deres appetit er i løbet af graviditeten 
Anmeld