Gældssanering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Honningblomst

Nogen der har fået det eller kender nogen der har...hvor meget skal der til at få det??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Stumpen

Da jeg flyttede sammen med min kæreste havde han en pæn gæld plus hus på vej på tvangs, så alt i alt skyldte han ca. 800-900 kg væk, men han fik at vide af flere at han godt kunne glemme gældssanering pga. hans alder som dengang var 24 år..

Anmeld

17. marts 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Da jeg flyttede sammen med min kæreste havde han en pæn gæld plus hus på vej på tvangs, så alt i alt skyldte han ca. 800-900 kg væk, men han fik at vide af flere at han godt kunne glemme gældssanering pga. hans alder som dengang var 24 år..

Ok...hmm, der er meget de tager hensyn til så...
Knus..og tak for svar..

Anmeld

17. marts 2009

lonemus

Nogen der har fået det eller kender nogen der har...hvor meget skal der til at få det??
Knus Eva..

så vidt jeg ved må du intet eje, heller ingen penge på en konto. Du skal være erklæret personligt konkurs. Normalt bliver ens gæld nedsat til en rimelig årrække, mener det er omkring 5 år, hvor man så afdrager i den periode.

Og ja, jeg mener også ens alder har noget at sige, samt gældens størrelse.

Ellers ved jeg ikke så meget mere!

Anmeld

17. marts 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

så vidt jeg ved må du intet eje, heller ingen penge på en konto. Du skal være erklæret personligt konkurs. Normalt bliver ens gæld nedsat til en rimelig årrække, mener det er omkring 5 år, hvor man så afdrager i den periode.

Og ja, jeg mener også ens alder har noget at sige, samt gældens størrelse.

Ellers ved jeg ikke så meget mere!

Tak for dit svar....lyder ikke som om det er så lige til...

Anmeld

17. marts 2009

Mikkelmusen

17. marts 2009

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Her er lidt
http://www.familieadvokaten.dk/Emner/646.html

Tusind tak for det-smiler

Anmeld

17. marts 2009

Lusi

Min mand arbejder med gældssanering og genoprettelse af folks privatøkonomi. Han siger at du er velkommen til at ringe til ham på 70205089 hvis du vil høre hvordan dine chancer er.
Bare spørg efter Thomas!

Anmeld

17. marts 2009

Honningblomst

Lykke86 skriver:

Min mand arbejder med gældssanering og genoprettelse af folks privatøkonomi. Han siger at du er velkommen til at ringe til ham på 70205089 hvis du vil høre hvordan dine chancer er.
Bare spørg efter Thomas!

Åh, hvor er I søde...det er ikke fordi jeg har brug for det...heldigvis, men har en bekendt og han har lidt problemer, så ville lige høre..
Stort kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.