Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeanne-skat skriver: Stort Tillykke
Stort Tillykke
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk Mig skriver: Ja det kan smutte .. men vi siger det ikke til nogen ..
Ja det kan smutte .. men vi siger det ikke til nogen ..
Neej det ved jeg Men familien skal jo også vide det på et tidspunkt, så hvis de finder ud a det sådan her så er det bare det
MillesMor111010 skriver: Har de sidste 14 dage følt mig som en luftballon !! Men mon ikk der har været en grund ;-) Tog en test her omkring 14:15 .. Kapow!! POSITIV ?!! Ved ikk hva skal tænke og tro :-P Skulle have skrevet ano, men tlf ville ikk
Har de sidste 14 dage følt mig som en luftballon !! Men mon ikk der har været en grund ;-) Tog en test her omkring 14:15 .. Kapow!! POSITIV ?!! Ved ikk hva skal tænke og tro :-P Skulle have skrevet ano, men tlf ville ikk
stort tillykke
musse1 skriver: stort tillykke
Tusind tak
MillesMor111010 skriver: Nej har jeg lige fundet ud a Skrev fra tlf og nettet forsvandt da jeg oprettede indlæg .., Men såved man hvem jeg er og tak
Nej har jeg lige fundet ud a
Skrev fra tlf og nettet forsvandt da jeg oprettede indlæg .., Men såved man hvem jeg er og tak
Selvom i begge har fået tillykke, knus osv skal i lige have endnu et her også...
Så kæmpe TILLYKKE.... vi glæder os meget til det nye familiemedlem i leverer til oktober...
Tillykke
Janni. skriver: Ej hvor dejligt. Tillykke!
Ej hvor dejligt. Tillykke!
Taaak
M&M's Mor skriver: Selvom i begge har fået tillykke, knus osv skal i lige have endnu et her også... Så kæmpe TILLYKKE.... vi glæder os meget til det nye familiemedlem i leverer til oktober...
og vi takker endnu en gang Så må vi se om din mand IGEN skal dele sin fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128