så fik jeg min dejlige søn i armene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

oOhelene&larsOo

beklager jeg ikke har været på i meget lang tid, men født vores dejlige søn fredag d. 27 Januar kl. 23.40..

Han vejede 3670 gram og var 53 cm lang 

Han er noget af det mest SMUKKE i hele verden der findes... 

Har ikke lige haft overskud til og være på og få skrevet herinde for det hele skete meget kaotisk til sidst...

Men vi har det alle godt nu, vil lige på forhånd undskylde at jeg ikke kommer til og være så meget på mere..

Tillykke til jer andre der har fået jeres babyer i armene og til jer der snart får 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

kekp

oOhelene&larsOo skriver:

beklager jeg ikke har været på i meget lang tid, men født vores dejlige søn fredag d. 27 Januar kl. 23.40..

Har ikke lige haft overskud til og være på og få skrevet herinde for det hele skete meget kaotisk til sidst...

Men vi har det alle godt nu, vil lige på forhånd undskylde at jeg ikke kommer til og være så meget på mere..

Tillykke til jer andre der har fået jeres babyer i armene og til jer der snart får 

Stort tillykke med din lille dreng

Er glad for at høre at alt er godt nu

Anmeld

4. februar 2012

Kageelsker

oOhelene&larsOo skriver:

Stort tillykke med den lille

Er da ked af at høre at det ikke gik som forventet, men dejligt at i alle har det godt. Måske du på et tidspunkt har lyst og overskud til at dele det med os.

Jeg kommer heller ikke på så tit mere, og er virkelig dårlig til at få svaret på tråde, men der er bare andre ting der fylder lige nu (i stor stil den skønne lille knægt der lige nu ligger imine arme) Sådan er detbare, og det behøver man ikke at undskylde

Anmeld

4. februar 2012

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Stort tillykke med din lille dreng

Er glad for at høre at alt er godt nu

tusind tak  

der kommer en FB senere om hvad der skete når jeg har mere overskud og lyst til og få det ned på skrift...

Anmeld

4. februar 2012

oOhelene&larsOo

Kageelsker skriver:

Stort tillykke med den lille

Er da ked af at høre at det ikke gik som forventet, men dejligt at i alle har det godt. Måske du på et tidspunkt har lyst og overskud til at dele det med os.

Jeg kommer heller ikke på så tit mere, og er virkelig dårlig til at få svaret på tråde, men der er bare andre ting der fylder lige nu (i stor stil den skønne lille knægt der lige nu ligger imine arme) Sådan er detbare, og det behøver man ikke at undskylde

Tusind tak søde 

Vil i hvert fald engang skrive en FB til jer når jeg har fået tid og overskud og kan få det ned på skrift, lige nu sidder jeg i hvert fald med en føles af at jeg ikke har lyst til flere børn, har svært ved og læse andres FB og kan slet ikke se tv med kvinder som er ved og føde (hospitalet og redningskvinderne) som jeg før fødsel sagtens kunne se uden problem... 

Anmeld

5. februar 2012

AnneH

oOhelene&larsOo skriver:

Tillykke med det lille vidunder

Anmeld

5. februar 2012

oOhelene&larsOo

AnneH skriver:

Tillykke med det lille vidunder

Tusind tak 

Anmeld

5. februar 2012

Møn-Mor

Stort tillykke med den søn og nej du skal ikke undskylde for ikke at være herinde så meget og skrive i diverse tråde.

Jeg får med nød og næppe også kun lige skrevet tillykke herinde i terminsgruppen, men berette om min egen tid med trolden efter fødslen har jeg ikke overskud til - det har ikke været en dans på roser, trods en hurtig fødsel.
Hos mig har det været efterforløbet der har/er hårdt.

Mange tanker herfra.

/WInnie

Anmeld

5. februar 2012

oOhelene&larsOo

Møn-Mor skriver:

Stort tillykke med den søn og nej du skal ikke undskylde for ikke at være herinde så meget og skrive i diverse tråde.

Jeg får med nød og næppe også kun lige skrevet tillykke herinde i terminsgruppen, men berette om min egen tid med trolden efter fødslen har jeg ikke overskud til - det har ikke været en dans på roser, trods en hurtig fødsel.
Hos mig har det været efterforløbet der har/er hårdt.

Mange tanker herfra.

/WInnie

tusind tak skal du have 

nej det er bestemt ikk meget man får tid til og være på mere.. men har det på samme måde som dig, havde en hurtig fødsel men ikk nem til sidst desværre 

FB kommer engang når der er overskud til det igen..

men håber at det går godt med alle..

Anmeld

5. februar 2012

Kageelsker

oOhelene&larsOo skriver:

Tusind tak søde 

Vil i hvert fald engang skrive en FB til jer når jeg har fået tid og overskud og kan få det ned på skrift, lige nu sidder jeg i hvert fald med en føles af at jeg ikke har lyst til flere børn, har svært ved og læse andres FB og kan slet ikke se tv med kvinder som er ved og føde (hospitalet og redningskvinderne) som jeg før fødsel sagtens kunne se uden problem... 

Kender alt for godt den følelse, har/har haft det på nøjagtig samme måde. Tidligere var jeg på grådens rand når jeg tænkte på min fødsel og det har taget noget tid at finde ud af hvorfor jeg egentlig havde det sådan (tror egentlig ikke det er helt afklaret endnu). Men er begyndt at få det meget bedre med min fødsel, og det har virkelig hjulpet at jeg har fået snakket med en rigtig god veninde og min dejlige kæreste og forsøge at sætte ord på følelserne. Har gået lidt for mig selv med det (hvilket ellers ikke ligner mig), så der gik et par uger før jeg fik sagt til kæresten hvordan jeg egentlig havde det.

Nå nok om mig, syntes bare du skulle vide at du ikke er den eneste der går og tumler med den slags tanker.

Masser af varme tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.