Så åbner jeg festen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2008

bell-berte

Har i dag fået // på min tast pind.

HURRA er gravid!

KH LadyBug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2008

xxx

Tillykke mange gange til dig, håber snart at stå i samme situation;)

Knus Christina.

Anmeld

5. januar 2008

Mette

Stort tillykke med de to streger..... Tester selv på tirsdag, men har en god fornemmelse. Vi har prøvet i 1år nu !

Mette

Anmeld

6. januar 2008

Jan9e D

Ja, jeg hører måske også med her. Jeg er endnu ikke sikker, har først test dag om 2 uger, men jeg har meget stærkt på fornemmelsen på at den er der. Brysterne er ømme, kvalmen og madleden er ved at tage sit indtog. Men det er bestemt ikke en planlagt graviditet. Min nye kærste og jeg har kendt hinanden i 3 mdr, og vi har tilsammen 3 børn i alder 2-3 år samt han har en på 17. Og jeg har absolut ingen ide om hvordan han vil tage det hvis den er positiv. Men jeg er sikker på at hvis jeg er gravid, (som jeg tror jeg er) så vil jeg beholde barnet, men venter nu med at sige noget til ham til jeg er helt sikker i min sag.
Den meget spekulative Jannie

Anmeld

6. januar 2008

stine

Stort tillykke med de to streger..... Tester selv på tirsdag, men har en god fornemmelse. Vi har prøvet i 1år nu !

Mette

hej Mette

dit link til jeres hjemmeside duer ikke, så var det godt jeg havde den i mine fortrukne:D( jeg syns bestemt det lignede noget jeg havde set før).... jeg er med på juli termin:)
jeg håber det bliver positivt på tirsdag, det glæder jeg mig til at høre

knus Mette

Anmeld

9. januar 2008

Jan9e D

Nå men jeg har lige fået min mens 9 dage før tid. Så jeg er ikke gravid i denne omgang.
KH Jannie

Anmeld

9. januar 2008

xxx

Nå men jeg har lige fået min mens 9 dage før tid. Så jeg er ikke gravid i denne omgang.
KH Jannie

Øv da osse Jannie, jeg ved udemærket hvordan det er, har været igennem det i snart 2 år:(

Held & lykke fremover, håber snart der kommer noget baby støv til dig.

Hilsen Christina:)

Anmeld

9. januar 2008

Jan9e D

Mortil5
Det er helt ok at min mens er kommet. For det var virkelig noget at en smutter. For min kæreste og jeg har kun kendt hinanden i 3 mdr. Så på det plan er det helt ok, det er jo ikke den måde man helst skulle blive en fam på, men gerne mere planlagt. Men sender lige noget babystøv til dig, vi (ex og jeg) var jo 5 år om at få vores datter.
Kh Jannie

Anmeld

10. januar 2008

xxx

Okay Jannie, det kan jeg så også godt forstå, jeg har selv prøvet det med min den første, det var også kun efter 3 md., og det forhold holdte så kun til 2 børn;)
Tak for babystøvet:)

Hilsen Christina.:)

Mortil5
Det er helt ok at min mens er kommet. For det var virkelig noget at en smutter. For min kæreste og jeg har kun kendt hinanden i 3 mdr. Så på det plan er det helt ok, det er jo ikke den måde man helst skulle blive en fam på, men gerne mere planlagt. Men sender lige noget babystøv til dig, vi (ex og jeg) var jo 5 år om at få vores datter.
Kh Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.