De er bare den kolde type.. Jeg er vant til fra min egen familie at man godt kan snakke følelser og tale lidt dybere om tingene og det er slet ikke den måde det foregår i Karstens familie...
Vi skal jo flytte fra huset og de skal i det, for ellers skal de betle skat af prisen de får for huset ved salg.. og de kom i går og nærmest inspekserede huset.. Ikke bare kiggede rum og størrelser og sådan, men nærmest studerede fejl og det gør bare noget ved en psykisk.. Når vi så snakkede om overtalelsesmuligheder af lejlighed blev det kommenteret med nå og ja... Det viste jo at vi evt aldrig ville købe huset, så må de jo undersøge inden de køber hvordan det foregår ved salg..
(Karstens søster og familie flytter så op i det hus de bor i nu)
Det kører bare i hårdknude og jeg kan ikke rigtig snakke med dem og det ha været galt siden stumpen blev født -faktisk før, men det har jeg vist skrevet om før herinde..
Har du evt. snakket med din mor om overtalelse af Buster?? Nu har min kollegas søsters langt om længe haft ringet og de kommer evt. ud og ser ham, men hvis ikke vi hører fra dem inden weekenden eller weekenden over, så er han din mors, hvis hun vil have ham.. Det er hårdt at tiden bliver trukket ud, nu skal han bare væk så vi kan komme videre..
Anmeld