Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har noget i 80 til salg og har også en cardigan fra pompdelux i grå jeg ik har fået taget billede af men kig i min til salg str 80
bonnie81 skriver: jeg har noget i 80 til salg og har også en cardigan fra pompdelux i grå jeg ik har fået taget billede af men kig i min til salg str 80
Hej jeg har tøj i 86 og 92, hvis du skriver din mail adr kan jeg sende billeder, hvis interesse. Mvh Trine
løkkeled skriver: Hej jeg har tøj i 86 og 92, hvis du skriver din mail adr kan jeg sende billeder, hvis interesse. Mvh Trine
Det er blandet, men skriv din mail og du kan se billeder af det. Trine
Lunae skriver: Jeg har en masse. Du kan tjekke det på min profil
Jeg har en masse. Du kan tjekke det på min profil
Chris86 skriver: Ja som overskriften siger: Søger bukser og bluser i str. 80....INGEN jogginbukser, leggins & velourbukser!Ingen "prinsesse-gøjl"...God stand eller nyt...
Ja som overskriften siger: Søger bukser og bluser i str. 80....INGEN jogginbukser, leggins & velourbukser!Ingen "prinsesse-gøjl"...God stand eller nyt...
Jeg vil gerne se hvad jeg har liggende i aften, hvis det har interesse. Er du interesseret i overalls?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128