Projekt baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

pigebaby19

Heej mig og min kæreste er igang med projekt baby, og ville hører om der er nogen der har nogen gode råd til hvordan man bliver gravid, altså ved jo godt hvad man skal og det, men er der nogen der har et fif eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

DK

I mission baby sagde de at der ikke er nogen fif. Det "eneste" man skal er at have sex hver anden dag.

Anmeld

22. marts 2009

Diana...

SEX SEX SEX SEX SEX SEX og atter SEX kan varmt anbefales

Anmeld

19. april 2009

mettemus80

Ja det har i da ret i

Anmeld

19. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

som det bliver sagt så sku der ikke være nogen fif... jeg er blevet liggende på ryggen efter sex og den har været der første gang begge gange... held og lykke...

Anmeld

19. april 2009

starsofheaven

jeg lå på ryggen og løftede så mine ben op i været, og holdte under lænden hvis du forstår.. så "løber" det ligesom derop hvor det skal! held og lykke. Det virkede for mig!

Anmeld

25. juli 2009

creative

pigebaby19 skriver:

Heej mig og min kæreste er igang med projekt baby, og ville hører om der er nogen der har nogen gode råd til hvordan man bliver gravid, altså ved jo godt hvad man skal og det, men er der nogen der har et fif eller noget

Jeg er lige blivet gravid på 2 forsøg, vilket kom ret bag på os, hade jo læst at der kunne gå op til en år for at blive gravid.
Jeg stoppet  med at ryge og drikke og gjor mere ud af at leve sundt vilket jeg er super glad for i dag, for jeg ved at jeg har givet mit barn en god start på livet
sad og læste i går at allerede i 5 uge slår barnes hjerte for første gang, det syndes jeg er helt vildt. held og lykke med det, skriv når der sker nået det er da spendne at høre hvad der virket for dig

Anmeld

29. juli 2009

Trolde_mor

Har læst mange steder at man skal ligge en pude under lænden ved sex, og efter... Og så ellers blive liggende et stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.