De der -10 grader ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Ja, lader i jeres små sove ude i dag? 

Ja, min datter sover ude.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

B&J

her står den på -7 og han er godt pakket ind og står i læ så han sover ude

Anmeld

4. februar 2012

Valle81

Jeg gør ikke, grunden er at børn ikke kan omdanne det kolde luft om i lungerne. Den kolde luft kan gøre at vejrtrækningen stopper.

Så det er ikke for om de skal fryse, pakke dem nok ind kan man jo sagtens

Anmeld

4. februar 2012

Fenja09

Nej lader ikke vores datter sove ude når der er så koldt, desuden så frarådes det. De sagde det også i går i nyhederne. Så vores Alberte sover indendøre og der sover hun også ganske fint

/Fenja

Anmeld

4. februar 2012

twinboys

Nej børn må ikke sove ude når det er så koldt

Anmeld

4. februar 2012

Zafir

Frigg sover lur. Vi har minus9 og hun er godt pakket ind. Sidste år sov hun også lur i minus 15, men da gjorde jeg det, at jeg dækkede vuggen til, med et uldtæppe, så luften nede i vuggen blev varmet op. Hun har ALTID sovet dejligt, ikke haft kold eller rød næse uden for

Bare hun er pakket godt ind og man sørger for at hun ikke indånder for kold luft.

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Frigg sover lur. Vi har minus9 og hun er godt pakket ind. Sidste år sov hun også lur i minus 15, men da gjorde jeg det, at jeg dækkede vuggen til, med et uldtæppe, så luften nede i vuggen blev varmet op. Hun har ALTID sovet dejligt, ikke haft kold eller rød næse uden for

Bare hun er pakket godt ind og man sørger for at hun ikke indånder for kold luft.

Jeg har også dækket vognen til med ulddyne og dejligt at høre at andre også lader deres små pus sove ude i denne kulde

Anmeld

4. februar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Jeg har også dækket vognen til med ulddyne og dejligt at høre at andre også lader deres små pus sove ude i denne kulde

Det der kan være farligt er jo, hvis de indånder alt for kold luft.
Så længe de er varme og trygge, så er jeg SIKKER på at udenfor luren er mega sund for dem.

Frigg har ALTID været glad for sin udenfor lur. Og hun er jo 17 mrd nu.

Anmeld

4. februar 2012

sabrina89

Freja ligger og putter inde i vores seng. Det bidder helt vildt i min næse når jeg er ude. Synes ikke det er for koldt for hun kan bare blive pakket godt ind, men det er den kolde luft, det er jo lige før selv min næse stopper

Anmeld

4. februar 2012

ledermus

Oliver sover også bedst ude men i den kulde tør jeg ikke...Som andre skriver er det jo så det bider i næsen og ja jeg kan pakke ham varmt ind men ikke så godt så han helt undgår at indånde den kolde luft...Her sover han i disse meget kolde dage i bryggerset i sin barnevogn, der er stadig køligt derude og han tager faktisk en lige så lang lur som udenfor så det er fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.