Skal, skal ikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

hejsa..

Jeg er en ung mor på 20 der har et barn på 3 år ..

jeg har overvejet meget grundigt at få et donerbarn.. jeg kan ikke rigtig finde den store kærlighed.. har været single lige siden jeg var 3 mdr henne. Jeg tror simpelthen at jeg er for kræsen og bare ikke lige magter det der med mænd. Men problemet er at jeg er blevet skruk og det er i en virkelig slem grad..  Jeg har heletiden haft det sådan at jeg max ville ha at mine børn blev født med ca 3 ,4 års mellemrum . så det jo ved at være...

Så er der nogen der har prøvet det? ..

og vil i änbefale det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

hejsa..

Jeg er en ung mor på 20 der har et barn på 3 år ..

jeg har overvejet meget grundigt at få et donerbarn.. jeg kan ikke rigtig finde den store kærlighed.. har været single lige siden jeg var 3 mdr henne. Jeg tror simpelthen at jeg er for kræsen og bare ikke lige magter det der med mænd. Men problemet er at jeg er blevet skruk og det er i en virkelig slem grad..  Jeg har heletiden haft det sådan at jeg max ville ha at mine børn blev født med ca 3 ,4 års mellemrum . så det jo ved at være...

Så er der nogen der har prøvet det? ..

og vil i änbefale det ?

Kan godt forstå du overvjeer det men du er ung og har mange år at finde den rette og få børn med endnu. dermed ikke sagt jeg ikke forstår dine tanker

Anmeld

8. marts 2012

Sæddonor

Slettet af moderator.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.