Penny 4 mdr. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

MomInTheMaking

Hej alle september damer.

Synes bare det var på tide med lidt billedespam af Penny, som i dag (helt præcist) er 4 mdr. Hun er en stor pige, der nærmer sig de 10 kg. med hastige skridt.:O Sundhedsplejersken kan snart ikke løfte hende mere, med hendes gammeldaws vægt.

Hun ligger to takker over gennemsnittet i længde, drøjde og hovedmål på SP's gennemsnits kurve, hun sidder (næsten) selv nu og hun er meget ivrig for at komme "op og stå".

Der er styr på rutinerne, både nat og dag og vi har nu ENDELIG fået styr på det der med at falde i søvn af sig selv. (havde fået en rigtig dum vane igang med at hun ikke ville falde i søvn uden at ligge ved mit bryst. xD)

Så alt i alt er mor her bare rigtig stolt og glad for sin lille (store) pige.

-Sheila

ps. jeg elsker at følge med i jeres ungers udvikling.. de er så skønne alle sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Hej alle september damer.

Synes bare det var på tide med lidt billedespam af Penny, som i dag (helt præcist) er 4 mdr. Hun er en stor pige, der nærmer sig de 10 kg. med hastige skridt.:O Sundhedsplejersken kan snart ikke løfte hende mere, med hendes gammeldaws vægt.

Hun ligger to takker over gennemsnittet i længde, drøjde og hovedmål på SP's gennemsnits kurve, hun sidder (næsten) selv nu og hun er meget ivrig for at komme "op og stå".

Der er styr på rutinerne, både nat og dag og vi har nu ENDELIG fået styr på det der med at falde i søvn af sig selv. (havde fået en rigtig dum vane igang med at hun ikke ville falde i søvn uden at ligge ved mit bryst. xD)

Så alt i alt er mor her bare rigtig stolt og glad for sin lille (store) pige.

-Sheila

ps. jeg elsker at følge med i jeres ungers udvikling.. de er så skønne alle sammen

Ihh hvor er hun smuk din pige! Det er alligevel utroligt, at hun næsten vejer 10 kg, for selvom hun har masser af elastikker, ville jeg ikke skyde hende til at veje så meget

Men skøn ser hun i hvert fald ud  Er helt vild med det sidste billede!

Anmeld

4. februar 2012

MomInTheMaking

Katte87 skriver:

Ihh hvor er hun smuk din pige! Det er alligevel utroligt, at hun næsten vejer 10 kg, for selvom hun har masser af elastikker, ville jeg ikke skyde hende til at veje så meget

Men skøn ser hun i hvert fald ud  Er helt vild med det sidste billede!

tak. Nej, det er der faktisk mange der har sagt, men hun er også en lang pige. (det har hun nok arvet fra sin mor, det med at være tung og lang. haha)

Er også forelsket i det sidste billede. Og det i barnevognen fordi jeg bare ikke kan fange hende på kamera når hun smiler..xD LIGE så snart kameraet kommer frem så forsvinder smilet og bliver erstattet med et nysgerrigt og undrende blik.

-Sheila

Anmeld

4. februar 2012

maryjane

Hun er da bare for sød, men vildt med de 10 kg, det ser man ikke

Anmeld

6. februar 2012

MomInTheMaking

maryjane skriver:

Hun er da bare for sød, men vildt med de 10 kg, det ser man ikke

Hehe.. tak. Nej, det er ret vildt. Hun er ved at være tung at bære rndt på.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.