Min nye hjemmeside!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Muhmi

Handler om bryllup...

Så istedet for at spamme alle dem, der egentlig helst ser sig fri herinde, så vil jeg da bare lige sige at i bare kan gå ind på den nye 123hjemmeside jeg er igang med at lave...

Den skifter sikkert farve et par gange ind imellem besøgene, men bare rolig, jeg skal nok finde et design jeg er vild med

Gå ind og kig og husk at den er under konstruktion, så den er ikke helt fuldendt endnu...

http://www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Muhmi

Forresten, så må i gerne give jeres ærlige mening om den... Hvad siger i til musikken? Alt for irriterende?? For den er jeg faktisk ret meget i tvivl om hehe

Anmeld

3. februar 2012

Månelys

Muhmi skriver:

Forresten, så må i gerne give jeres ærlige mening om den... Hvad siger i til musikken? Alt for irriterende?? For den er jeg faktisk ret meget i tvivl om hehe

Ja, MEGET!!! Sorry Men jeg hader hjemmesider med indbygget musik! Især fordi man måske tilfældigvis har volumen på pcen skruet godt op, og så dør man af skræk. Væk med det!!!  

Anmeld

3. februar 2012

Muhmi

Månelys skriver:

Ja, MEGET!!! Sorry Men jeg hader hjemmesider med indbygget musik! Især fordi man måske tilfældigvis har volumen på pcen skruet godt op, og så dør man af skræk. Væk med det!!!  

Haha!! Ja det skal jeg nok så!! Hader det selv Men tænkte at det var sådan ret stille og roligt... Min kæreste kunne finde på at smide Nirvana derind hvis det skulle være... Men ja du har ret det ryger væk nu Og TAK!

Anmeld

3. februar 2012

Månelys

Muhmi skriver:

Haha!! Ja det skal jeg nok så!! Hader det selv Men tænkte at det var sådan ret stille og roligt... Min kæreste kunne finde på at smide Nirvana derind hvis det skulle være... Men ja du har ret det ryger væk nu Og TAK!

Hihi! Det er også fint nok, hvis ikke man lige har kommet til at skrue højt op for lyden  Men ellers en fiiin side! Vil følge lidt med  

Anmeld

4. februar 2012

Muhmi

Månelys skriver:

Hihi! Det er også fint nok, hvis ikke man lige har kommet til at skrue højt op for lyden  Men ellers en fiiin side! Vil følge lidt med  

Hehe, fik du et chok?

Du skal da være så velkommen...

Anmeld

4. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Handler om bryllup...

Så istedet for at spamme alle dem, der egentlig helst ser sig fri herinde, så vil jeg da bare lige sige at i bare kan gå ind på den nye 123hjemmeside jeg er igang med at lave...

Den skifter sikkert farve et par gange ind imellem besøgene, men bare rolig, jeg skal nok finde et design jeg er vild med

Gå ind og kig og husk at den er under konstruktion, så den er ikke helt fuldendt endnu...

Den skal da lige tjekkes ud

Anmeld

4. februar 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Den skal da lige tjekkes ud

Skide godt... Skriv endelig en kommetar derinde når du har kigget

Anmeld

4. februar 2012

hautecouture

Muhmi skriver:

Handler om bryllup...

Nu lurede jeg lige og er NØDT til at spørge hvor kjole nr 2 kommer fra? Hold da nu KÆFT den er flot

Anmeld

4. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Skide godt... Skriv endelig en kommetar derinde når du har kigget

Har kigget Den ser rigtigt fin ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.