hmmmm? G-test positiv ved ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.452 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

Kan det lade sig gøre at en ægløsning springer ud på en graviditets test? Jeg har her i eftermiddags taget en g-test fordi jeg er utilpas (kvalme og spændinger i underlivet, samt en seriøs mængde af gennemsigtigt slim)

G-testen viste svagt positiv. Kan det være min ægløsning der spiller et puds??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Frk.S

Nej!
Hvis din G-test er positiv er du gravid.

Tillykke! (hvis det da er ønsket....)

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Nej!
Hvis din G-test er positiv er du gravid.

Tillykke! (hvis det da er ønsket....)

i følge beregningerne er jeg jo ikke engang gravid endnu??  Jeg forstår det ikke.. Havde mens d. 18-19 jan. eller noget i den stil.. Og burde jo have ægløsning i disse dage??? jeg er forvirret.

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

i følge beregningerne er jeg jo ikke engang gravid endnu??  Jeg forstår det ikke.. Havde mens d. 18-19 jan. eller noget i den stil.. Og burde jo have ægløsning i disse dage??? jeg er forvirret.

Muligvis, kan du jo have blødt på trods af, at du var gravid?! (og dermed er lidt længere henne end beregnet)

Jeg ville nok lige kontakte lægen og få det tjekket! Hvis lægen tester positiv kan du evt få en henvisning til en terminsscanning

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Muligvis, kan du jo have blødt på trods af, at du var gravid?! (og dermed er lidt længere henne end beregnet)

Jeg ville nok lige kontakte lægen og få det tjekket! Hvis lægen tester positiv kan du evt få en henvisning til en terminsscanning

Det mærkelige er at jeg mærker det nu i en ægløsning? Har ikke haft nogen tegn før idag, men i dag er det til gengæld også slemt. Tror jeg venter et par uger og ser om min mens kommer. Den kom regelmæssigt sidst.

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

glemte at skrive at testen er meget svag - så kan næsten ikke være længere henne.. Ved mine tidligere graviditeter har jeg kunne teste positiv tidligt, meeeen ikke så tidligt her.

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

glemte at skrive at testen er meget svag - så kan næsten ikke være længere henne.. Ved mine tidligere graviditeter har jeg kunne teste positiv tidligt, meeeen ikke så tidligt her.

Hehe ja ok! Er imponeret, hvis du kan vente så længe! Jeg ville være alt for nysgerrig!

Du må endelig lige opdatere, når du ved mere Jeg tænker dog stadig at du burde være gravid. Testen kan jo ikke måle hCg før du er gravid og dermed udskiller det 

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Hehe ja ok! Er imponeret, hvis du kan vente så længe! Jeg ville være alt for nysgerrig!

Du må endelig lige opdatere, når du ved mere Jeg tænker dog stadig at du burde være gravid. Testen kan jo ikke måle hCg før du er gravid og dermed udskiller det 

Jeg tænker det kan være en fejl på testen?

En graviditet er ikke ønsket på nuværende tidspunkt, men hvis der er noget nu, må man jo tage den derfra.

I nov havde jeg også 4 positive test, bestilte tid ved lægen - den var negativ, han valgte alligevell at sende mig til gyn og der var intet at se. Jeg havde i mellemtiden blødt (der var 1 uge fra jeg testede til jeg var ved lægen) og han mente at jeg havde aborteret - eller at testen var falsk?

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jeg tænker det kan være en fejl på testen?

En graviditet er ikke ønsket på nuværende tidspunkt, men hvis der er noget nu, må man jo tage den derfra.

I nov havde jeg også 4 positive test, bestilte tid ved lægen - den var negativ, han valgte alligevell at sende mig til gyn og der var intet at se. Jeg havde i mellemtiden blødt (der var 1 uge fra jeg testede til jeg var ved lægen) og han mente at jeg havde aborteret - eller at testen var falsk?

Orv, det lyder godt nok mystisk!  Har du et billede af testen, man kan få lov at se?

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Orv, det lyder godt nok mystisk!  Har du et billede af testen, man kan få lov at se?

nej ikke lige pt men vil gerne ligge et ind i morgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.