Bio-Oil.. Virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Nitz - <3 David

Efter at have set reklamerne i fjernsynet for Bio-Oil har jeg nu overbevist mid selv til at prøve det,.. Det er jo ikke der dyreste produkt,,.

Men ville lige høre jeres meninger her inde.. Virker det på jer?
Jeg har både ar, efter 2 operationer, og strækmærker efter min graviditet.. Og så døjer jeg ekstremt meget med tøre ben, selvom jeg næsten smøre dem hver gang jeg har været i bad..
Så nu får det da en chance

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Efter at have set reklamerne i fjernsynet for Bio-Oil har jeg nu overbevist mid selv til at prøve det,.. Det er jo ikke der dyreste produkt,,.

Men ville lige høre jeres meninger her inde.. Virker det på jer?
Jeg har både ar, efter 2 operationer, og strækmærker efter min graviditet.. Og så døjer jeg ekstremt meget med tøre ben, selvom jeg næsten smøre dem hver gang jeg har været i bad..
Så nu får det da en chance

Altså, jeg er næsten overbevist om, at det ikke virker Men jeg vil da også meget gerne høre fra nogle, som har prøvet produktet! Og så kan jeg se, at Chalala85 sælger det på sin netshop!  (Måske hun har prøvet det?  .)

Anmeld

3. februar 2012

Nitz - <3 David

Katte87 skriver:

Altså, jeg er næsten overbevist om, at det ikke virker Men jeg vil da også meget gerne høre fra nogle, som har prøvet produktet! Og så kan jeg se, at Chalala85 sælger det på sin netshop!  (Måske hun har prøvet det?  .)

Hehe jeg har også bestile det der - det var den første der poppede op når jeg søgte på det.. Og så kunne jeg se det var hendes side.. - man må jo støtte hinanden her inde.. Hihi..

Jeg prøver ihvertfald.. Og hvis det ikke virker, så har jeg brugt 87 kr, på en forhåbentlig god hudcreme/oil

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Nitz - <3 David skriver:

Hehe jeg har også bestile det der - det var den første der poppede op når jeg søgte på det.. Og så kunne jeg se det var hendes side.. - man må jo støtte hinanden her inde.. Hihi..

Jeg prøver ihvertfald.. Og hvis det ikke virker, så har jeg brugt 87 kr, på en forhåbentlig god hudcreme/oil

Hehe det vidste jeg slet ikke

Jamen så er jeg spændt på at høre din dom! Du må endelig skrive, hvis det virker efter hensigten

Ja, den er jo heldigvis ikke så dyr

Anmeld

3. februar 2012

LR85

Tvivler godt nok. Det er jo genetisk bestemt om man får strækmærker

Anmeld

3. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Da jeg boede i australien, havde jeg en veninde som var blevet opreret mange gange og som jo af den grund havde en del ar. Hun anbefalede det på det kræftigste, hun syntes det havde hjulpet MEGET. Det var tilbage i 2004 hvor jeg ikke kunne opdrve biooil i dk, så opgav at få det og prøve selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.