øjenbetændelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.011 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Anja

Elias vågnede her til morgen med snask i sit ene øje.

Hvordan er det nu man ser om det er den type man kan behandle eller ej ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Lulle25

Vask det væk og se om det danner sig igen. En god ide er at bruge pipetter med saltvand i eller stuetempereret kogt vand:) held og lykke

Anmeld

6. marts 2008

Nadi

Hvis medicinen skal have en virkning så skal øjnbetændelsen skyldes en bakterie. Men hvordan man ser om den er det, ved jeg ikke.

-Nadia

Anmeld

6. marts 2008

ivfmarie

godmorgen Anja.
Øv, øjenbæ igen!? Vi har jo lige haft det her - måske endda lidt endnu, og jeg læste lidt om det her:
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/oejenbetaen delse.htm

God bedring ;)

Marie

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

du kan da bare prøve at duppe hans øje i kamille the.. ja vi er lidt alternative her hjemme. vi køber ikke medicin før det naturlige er prøvet. og vi har altid kunnet klarer øjenbetændelse med the.
og vatrondeller. maaaaange vatrondeller.

Anmeld

6. marts 2008

Anna-Rosa

Hvis det er rødt og irreteret inde i øjet kan man få noget til det, så er det en virus i øjet...Ellers er det "bare" forkølelse i øjet så kan du dryppe saltvand ind i øjet, tør af med en vatrondel væk fra næsen ud mod øret...Gir det mening? Det er vigtigt at man tørrer det ud af og ikke ind ad.:)

Anmeld

6. marts 2008

Anja

Tak for alle svar, piger

Jeg forsøger i første omgang med kamillethe og håber, at det tager det :)

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

Anja skriver:

Tak for alle svar, piger

Jeg forsøger i første omgang med kamillethe og håber, at det tager det :)

hvis du bare sørger for at du ikke bruger samme vatrondel 2 gange. du må endelig ikke sparer på dem, så er jeg sikker på det nok skal gå væk ;o)
god fornøjelse

Anmeld

6. marts 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

du kan da bare prøve at duppe hans øje i kamille the.. ja vi er lidt alternative her hjemme. vi køber ikke medicin før det naturlige er prøvet. og vi har altid kunnet klarer øjenbetændelse med the.

ihhhh kalaha...elsker dig bare...for der var engang en der mente det var meget skadeligt at bruge kamillethe...men det virker sgu....så kan folk nu sige hvad de vil...lol....

self er det meget alvorligt så må der creme til...men ellers er kamillethe en genial løsning

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

ka li ja skriver:

ihhhh kalaha...elsker dig bare...for der var engang en der mente det var meget skadeligt at bruge kamillethe...men det virker sgu....så kan folk nu sige hvad de vil...lol....

self er det meget alvorligt så må der creme til...men ellers er kamillethe en genial løsning

fuck hvor er du sød loggi:D
hva sku kamille the kunne skade?? med mindre du ryger det!!! lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.