Hvor langt er jeg henne? Umuligt uge 19!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

kamiilla

HejJeg har lige taget 4 positive tests, og jeg er GRAVID!! Troede bare min krop var langt tid om at blive "normal" efter mange år på p-piller, men nu giver det mere mening hvorfor min mens ikke kommer! Men jeg har ingen ide om hvor langt jeg er henne!Jeg stoppede med p-piller i sep. 2011, og min sidste mens. førstedag er d. 23/9/11, så hvis jeg regner fra den dato er jeg jo 19 uger henne!Skal man ALTID regne fra den sidste mens. førstedag? eller er der andet som kan spille ind?Har først tid til lægen d. 22/2!! Det er bare lang tid til, og er mega nysgerrig på hvor langt jeg egentlig er henne nu! Er der nogen med erfaringer på dette område?Mvh Kamiilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

B&J

min læge sagde fra den sidste da jeg havde min mens.... men kan du ikke ringe og forklare din sag og se om du ikke kan få en tyd noget kun før??

og tillykke altså vis det er et ønske barn

Anmeld

3. februar 2012

Pinkrose

Altså jeg har prøvet hvor jeg var 13 uger henne uden at der var tegn, og jeg kom så til en scanning næste dag da jeg ikk var ret gammel den gang og klart ikk skulle have det. Sys der er for lang tid til diN læge tid, især i tilfælde af at det ikke er noget du ønsker men ved at du kan finde mange læger på nettet hvor man hurtigt kan få tid og evt med henvisning fra læge så det ikke koster. Ved selvfølgelig ikke hvor du bor men der er en rigtig god en i Søborg. 

Anmeld

3. februar 2012

Darling<3

kamiilla skriver:

HejJeg har lige taget 4 positive tests, og jeg er GRAVID!! Troede bare min krop var langt tid om at blive "normal" efter mange år på p-piller, men nu giver det mere mening hvorfor min mens ikke kommer! Men jeg har ingen ide om hvor langt jeg er henne!Jeg stoppede med p-piller i sep. 2011, og min sidste mens. førstedag er d. 23/9/11, så hvis jeg regner fra den dato er jeg jo 19 uger henne!Skal man ALTID regne fra den sidste mens. førstedag? eller er der andet som kan spille ind?Har først tid til lægen d. 22/2!! Det er bare lang tid til, og er mega nysgerrig på hvor langt jeg egentlig er henne nu! Er der nogen med erfaringer på dette område?Mvh Kamiilla

Hvad med at du køber en skanning??

Her i København er der et sted hvor man kan komme forbi og få en hurtig skanning, det koster kun 200

Anmeld

3. februar 2012

JH12

Man regner med ud fra hvornår man havde den første dag med mens.  I sin sidste mens. hvis du forstår? Hvis du overhovedet ikke kan få en tid ved lægen, vil jeg næsten anbefale dig at betale dig til en scanning på en privat klink.. Så du kan finde ud af hvor langt du er henne..

Anmeld

3. februar 2012

LotteN

Er du stoppede med p-piller iseptember, hvor du også have din sidste mens?
Eller har du haft reglemæssig mens eller uregelmæssig mens siden du stoppede på p-piller?

Anmeld

3. februar 2012

kamiilla

Det et helt sikkert et ønskebarn Jeg stoppede i sep og havde min sidste mens der som man altid gør efter en pakke p-piller, og er så aldrig kommet siden... Overvejer at få en scanning før lægebesøg

Anmeld

3. februar 2012

Skønne Jønne

Stort tillykke

Jeg ville også få en scanning, eller få lægen til at henvise dig til en terminsscanning, men kan da godt nok heller ikke forstå at lægen vil vente så længe når din sidste mens var i sep...

Lægen kan jo altså alligevel ikke sige noget med sikkerhed - for de regner jo også bare ud fra sidste mens... Men hvis du så er 19 uger henne så kan lægen selvfølgelig nok mærke bebs ved at mærke på maven...

Men stort tillykke!!!!

Anmeld

3. februar 2012

Nessie

Stort tillykke med graviditeten

Du må lige tage fat i lægen igen,og forklare at du jo ikke aner hvor langt du er henne, og hvis du virkelig skulle være i uge 19, så erMD skanningen jo lige om hjørnet, så jeg vil ikke mene at du kan vente helt til d.22.

Anmeld

3. februar 2012

Kay

Darling<3 skriver:

Hvad med at du køber en skanning??

Her i København er der et sted hvor man kan komme forbi og få en hurtig skanning, det koster kun 200

hvor er det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.