(juni) Hvor meget måler jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Amelia<3

Jeg har været til jordermor i mandags og der fik vi målt hvor lang vores baby er så jeg er nysgerrig hvor meget måler jeres???

vi fik at vide at vores er 26 cm lang, min jordermor siger at den er normal men lidt lille i forhold til det den sku være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Stumpen

Jeg skal først til jordmor den 8.april.. Så kan ikke besvare dit spørgsmål..

Anmeld

17. marts 2009

SaNiNa

vi var til scanning i søndages og der kunne hun desværre ikke måle hvor lang han vat da han jo absolut ligger med fødderne så langt oppe på hovede at man ikke kunne måle ham, men han vejer 1262g (isøndages) og det skulle være rigtig fint da jeg var 28 + 2 henne der.

Vi skal jordemoder på torsdag så håber han kan blive målt der

Anmeld

8. april 2009

vanessa

Hey....jeg har været til min 2 jordmoder besøg idag.....det gik godt hun har det godt derinde....så det var dejligt.
Men har godt nok fået bækkenløsning..så må ikke lave noget som er hårdt for mig.....æv-æv for det gøre skide ondt..når jeg lavet for meget.
Bebse vejer 1500g ...hold da op tænkte jeg....er kun 28 uge...
så kan jeg godt forstå jeg næste ikke kan gå...så de bliver hårde de sidste mdr....men jeg fik ikke besked på hvor lang hun var......
vanessa

Anmeld

8. april 2009

Mikkelmusen

Hvordan måler de baby? Jeg har ikke fået målt min ved Jm-besøg?

Anmeld

8. april 2009

Stumpen

Mikkelmusen skriver:

Hvordan måler de baby? Jeg har ikke fået målt min ved Jm-besøg?

Jeg har fået målt symfusen, ved ikke om det er den der hentydes til.. I dag var den 30 cm og ligger fint på buen med sidst lægen målte.. Den ligger dog på den øverste (acceptable) bue, men fint så længe målene fulgtes ad..

Min jm skønnede babyen til at veje 12-13oo g..
Anja 28+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.