25+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

grøn · ært

Synes ikke rigtig maven vokser for tiden - men der skal stadig tages mavebilleder! :-P

Jeg er startet op på træning igen hver og hver anden dag og det er bare SKØØNT!! Hold op hvor har jeg savnet at brænde energi af! Jeg var til fysioterapeut og få lavet et lille træningsprogram - men det var nu ikke hovedårsagen til jeg kom. Jeg havde en hules masse spørgsmål omkring træning mens jeg er gravid og jeg fik besvaret dem alle! Det var simpelthen dejligt! Træningsprogrammet er noget slattent, men nu ved jeg hvad jeg må og helst skal undgå, så jeg selv kan lave et træningsprogram.

Så nu står den (igen) på yoga, pilates, spinning, styrketræning med cykling/cross trainer/løb som opvarmning og svømning! HEEERRRLIIIIGGTT!!!! Selvfølgelig med noget mindre intensitit - men uanset hvad, så er det bare SÅ dejligt for alvor at være igang igen!

Og hvad angår den lille herlighed i maven, så mærker jeg den bare så tit hver dag  Jeg elsker dens spark og moslen!!! Og Michael snakker til fisteren og kysser maven flere gange dagligt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

JH12

Det lyder godt nok lækkert med alt det træning, hvor ofte træner du så?? 

Og sikke en fin babyhule du har, det sidder flot

Anmeld

3. februar 2012

Kruse90

grøn · ært skriver:

Synes ikke rigtig maven vokser for tiden - men der skal stadig tages mavebilleder! :-P

Jeg er startet op på træning igen hver og hver anden dag og det er bare SKØØNT!! Hold op hvor har jeg savnet at brænde energi af! Jeg var til fysioterapeut og få lavet et lille træningsprogram - men det var nu ikke hovedårsagen til jeg kom. Jeg havde en hules masse spørgsmål omkring træning mens jeg er gravid og jeg fik besvaret dem alle! Det var simpelthen dejligt! Træningsprogrammet er noget slattent, men nu ved jeg hvad jeg må og helst skal undgå, så jeg selv kan lave et træningsprogram.

Så nu står den (igen) på yoga, pilates, spinning, styrketræning med cykling/cross trainer/løb som opvarmning og svømning! HEEERRRLIIIIGGTT!!!! Selvfølgelig med noget mindre intensitit - men uanset hvad, så er det bare SÅ dejligt for alvor at være igang igen!

Og hvad angår den lille herlighed i maven, så mærker jeg den bare så tit hver dag  Jeg elsker dens spark og moslen!!! Og Michael snakker til fisteren og kysser maven flere gange dagligt. 

Det lyder da dejligt at der er overskud til så meget træning Lækkert må det være.

Syntes din mave er såå fin
Den sidder super flot

Anmeld

3. februar 2012

grøn · ært

Joyce skriver:

Det lyder godt nok lækkert med alt det træning, hvor ofte træner du så?? 

Og sikke en fin babyhule du har, det sidder flot

Taak!

Jamen, hver dag eller hver anden dag. Fx. trænede jeg tirsdag men ikke onsdag og så har jeg trænet i dag og skal træne lørdag, søndag, mandag, tirsdag. Tror onsdag i næste uge også er min fridag :-) Tja, og så kører det jo egentlig bare sådan.... :-)

Anmeld

3. februar 2012

grøn · ært

Kruse90 skriver:

Det lyder da dejligt at der er overskud til så meget træning Lækkert må det være.

Syntes din mave er såå fin
Den sidder super flot

Det er super super lækkert! Jeg elsker at være igang igen! Har virkelig savnet min træning :-O Og selvom det bestemt ikke er det samme jeg kan, så er det så fedt at være afsted og igang :-D

Og taak! -synes min numse er ved at være ligeså stor som min mave?!  hahah 

Anmeld

4. februar 2012

NNL

Deeeejlig mave - du bærer det virkelig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.