Synes ikke rigtig maven vokser for tiden - men der skal stadig tages mavebilleder! :-P
Jeg er startet op på træning igen hver og hver anden dag og det er bare SKØØNT!! Hold op hvor har jeg savnet at brænde energi af! Jeg var til fysioterapeut og få lavet et lille træningsprogram - men det var nu ikke hovedårsagen til jeg kom. Jeg havde en hules masse spørgsmål omkring træning mens jeg er gravid og jeg fik besvaret dem alle! Det var simpelthen dejligt! Træningsprogrammet er noget slattent, men nu ved jeg hvad jeg må og helst skal undgå, så jeg selv kan lave et træningsprogram.
Så nu står den (igen) på yoga, pilates, spinning, styrketræning med cykling/cross trainer/løb som opvarmning og svømning!
HEEERRRLIIIIGGTT!!!! Selvfølgelig med noget mindre intensitit - men uanset hvad, så er det bare SÅ dejligt for alvor at være igang igen! 
Og hvad angår den lille herlighed i maven, så mærker jeg den bare så tit hver dag 
Jeg elsker dens spark og moslen!!! Og Michael snakker til fisteren og kysser maven flere gange dagligt. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld