MD - á to omgange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
0 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

LotusCPH

Puha, ja hvor skal jeg starte. Vi havde en tid i tirsdag 31. januar 2012, Alt gik fint da vi kom ind og jeg fik lagt mig på briksen.

Manden og min lillesøster var med. Det var min søsters første gang til at se vores dreng. Så oplevelsen for hende skulle jo være speciel. Vi havde set baby og kom mest til scanningen manden og jeg for at se om baby var oki og havde alle fingre og tæer osv. retsen havde vi jo set.

Mens imens jeg ligger dér, kommer der en mand ind uden at præsentere sig. Det viser sig faktisk at være en teknikker. Men hov ingen har spurgt os om det er oki, og hende der scanner får ikke sagt fra. Så vi er helt chokkeret. Men alt i alt var vi rolige, da vi havde set baby før. Men ikke rart der kommer en "håndværker" ind der kunne have ventet. Men ydermere er lægen der scanner distret og glemmer helt os. Så vi får ikke de svar vi har brug for. 

Pludselig kommer der en læge mere uden at præsentere sig og endnu een. SÅ blev det ubehageligt, så tænkte vi STRAKS : "Er der mon noget galt, siden de står der og kigger?" 

Men efter scanningen siger lægen alt er fint og så går hun. Tilbage står vi med et scanningsbillede vi ikke kan bruge til noget. Intet at se faktisk.

Nå men alt i alt fik vi snakket det igennem og jeg fik kontaktet riget igår Torsdag og snakker med lægen der scannede, som faktisk godt vidste den var gal og den scanningen ikke var foregået som vanligt. Dejligt lige at få det bekræftet. Men kan ikke lade vær med at tænke på de kvinder der til MD ser deres barn for kun 2.gang - så ville det være traumatisk.

Men alt i alt - får jeg en hurtig til idag fredag, 3.feb. Og alt var helt fint og lægen tog sig tid og gav mig al den info jeg ville havde og kom da ud med 7 billeder der stort set alle er gode Nogle vedlægger jeg her så I kan se vores lille PURK

20+3 idag 3.feb. 2012

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.