Budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

lio

Nok mest til dem af jer som ikke har børn i forevejen, har i lagt budget for indkøb af alt til baby?

Vi havde faktisk aftalt et budget, men ikke meget blev lagt til side da det "skete" lidt hurtigt og pludseligt.

Vi er nu i uge 21 og mangler faktisk ikke så meget, men jeg havde håber at have lagt et budget så jeg/vi kunne holde styr på hvor mange penge der gik til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

pemiro

Äiti Bianca skriver:

Nok mest til dem af jer som ikke har børn i forevejen, har i lagt budget for indkøb af alt til baby?

Vi havde faktisk aftalt et budget, men ikke meget blev lagt til side da det "skete" lidt hurtigt og pludseligt.

Vi er nu i uge 21 og mangler faktisk ikke så meget, men jeg havde håber at have lagt et budget så jeg/vi kunne holde styr på hvor mange penge der gik til det.

Vi har lavet to budgetter. Det ene var i starten hvor vi kiggede på nettet hvad det ca ville koste og hvor vi ku få det billigst.

Nu hvor vi stort set har alt, har vi så et budget med hvad vi har købt og til hvilken pris

Så her er der styr på hvad bebs koster heHe

Anmeld

3. februar 2012

lio

pemiro skriver:

Vi har lavet to budgetter. Det ene var i starten hvor vi kiggede på nettet hvad det ca ville koste og hvor vi ku få det billigst.

Nu hvor vi stort set har alt, har vi så et budget med hvad vi har købt og til hvilken pris

Så her er der styr på hvad bebs koster heHe

Jeg ville ønske jeg havde noteret bøleb for diverse køb så jeg kunne holde øje med det, har dog en fornemmelse af hvad der er blevet brugt, jeg er god til tilbud osv. men hvem ved om jeg regner heeeelt forkert??

Anmeld

3. februar 2012

LilleLene

Vi har bare bestemt at det godt måtte blive så billigt så muligt, men stadig med de ting vi gerne vil have

finder vi de ting vi vil have på tilbud køber vi dem

Anmeld

9. februar 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Vi har bare bestemt at det godt måtte blive så billigt så muligt, men stadig med de ting vi gerne vil have

finder vi de ting vi vil have på tilbud køber vi dem

Sådan gør vi også

Er så småt holdt op med at regne på hvad baby koster.. Det er dælme dyrt selvom man køber de ting man vil have på tilbud

Anmeld

9. februar 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Sådan gør vi også

Er så småt holdt op med at regne på hvad baby koster.. Det er dælme dyrt selvom man køber de ting man vil have på tilbud

jaah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.