Angsten begrænser mig helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

For et par uger siden snakkede jeg med min mand om at jeg SÅ gerne ville starte til spinning i et lokalt center også for at være i bedre form når jeg skal føde (jeg er 8 uger henne) .Jeg vejer omkring 12 kg for meget og er selvfølgelig bange for at tage for meget på under graviditeten.

I dag skulle jeg så mødes med en ven i centret og meldes ind men har haft angsanfald hele morgenen !!??? Hjertebanken , ondt i maven, svedige håndflader og ryster! Har prøvet det MANGE gange før. Beslutter mig for noget og når dagen så kommer kan jeg ikke alligevel! LORT!!!!

Jeg ringede til min mand og sagde at jeg havde besluttet mig for ikke at tage afsted og dum som jeg er spurgte jeg "Er du skuffet over mig?" hvortil han svarede "Nej ikke over dig men over situationen" (Men det er jo mig han i virkeligheden er skuffet over) Nu sidder jeg bare her og tuder og kan slet ikke få mig selv op af det sorte hul jeg ligger i !!!!

Tak fordi du gad læse mit tudeindlæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

For et par uger siden snakkede jeg med min mand om at jeg SÅ gerne ville starte til spinning i et lokalt center også for at være i bedre form når jeg skal føde (jeg er 8 uger henne) .Jeg vejer omkring 12 kg for meget og er selvfølgelig bange for at tage for meget på under graviditeten.

I dag skulle jeg så mødes med en ven i centret og meldes ind men har haft angsanfald hele morgenen !!??? Hjertebanken , ondt i maven, svedige håndflader og ryster! Har prøvet det MANGE gange før. Beslutter mig for noget og når dagen så kommer kan jeg ikke alligevel! LORT!!!!

Jeg ringede til min mand og sagde at jeg havde besluttet mig for ikke at tage afsted og dum som jeg er spurgte jeg "Er du skuffet over mig?" hvortil han svarede "Nej ikke over dig men over situationen" (Men det er jo mig han i virkeligheden er skuffet over) Nu sidder jeg bare her og tuder og kan slet ikke få mig selv op af det sorte hul jeg ligger i !!!!

Ja det er en dum situation men jo da ikke noget at gøre ved det. Den ven du skulle mødes med kan den ikke bare dukke op en dag og så bum tager i afsted ikke noget med aftaler ikke noget med præcis dato og tid derved er du ikke forberedt og måske går det bedre sådan??

Anmeld

3. februar 2012

B&J

du får verdens største tøse krammer

jeg syntes du skal en smut til lægen og få styr på dit angst for det er slet slet ikke sjov har det selv sådan når jeg skal nye steder hen og det næste er dig og din kæreste skal snakke om det så du ikke føler han er skuffet over dig for det hjælper dig slet ikke

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Ja det er en dum situation men jo da ikke noget at gøre ved det. Den ven du skulle mødes med kan den ikke bare dukke op en dag og så bum tager i afsted ikke noget med aftaler ikke noget med præcis dato og tid derved er du ikke forberedt og måske går det bedre sådan??

Måske jo...problemet er bare også at jeg får det dårligt når der er for mange mennesker...larm og sådan! Ja må jo hellere bare acceptere at jeg ikke skal træne i et center, men måske investere i noget hjemmeudstyr, en cykel eller noget.

Tak for dit svar!

Anmeld

3. februar 2012

AndreasMor84

Jeg har selv døjet med angstanfald.. Hvad er det ved situationen der gør dig angst? Er de de nye mennesker, stedet eller?

Hos mig hjalp det faktisk netop, at jeg begyndte at dyrke motion og især yoga, hvor man lader tankerne flyve og bliver mere bevidst om sig selv. Hér lærer man også en god åndedrætsteknik som er GULD værd i pressede situationer og sågar under fødslen

Anmeld

3. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Måske jo...problemet er bare også at jeg får det dårligt når der er for mange mennesker...larm og sådan! Ja må jo hellere bare acceptere at jeg ikke skal træne i et center, men måske investere i noget hjemmeudstyr, en cykel eller noget.

Tak for dit svar!

køb en cross trainer den giver virkelig pote her hjemme i hvert fald Eller en wii med fitness board og zumba. Så kan du gøre det når du kan/vil.

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Åhh det er ikke sjovt at have det sådan ..  

Jeg har lige været på et kursus hvor vi lærte rigtig meget om Angst ..

Bl.a man skal kommer igennem det , og ikke springe over det ..
Det er så pisse svært , det ved jeg , men bagefter er du også stolt af dog selv .

Du får lige en krammer  

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Jeg har selv døjet med angstanfald.. Hvad er det ved situationen der gør dig angst? Er de de nye mennesker, stedet eller?

Hos mig hjalp det faktisk netop, at jeg begyndte at dyrke motion og især yoga, hvor man lader tankerne flyve og bliver mere bevidst om sig selv. Hér lærer man også en god åndedrætsteknik som er GULD værd i pressede situationer og sågar under fødslen

Jeg går faktisk til Pilates 1 gang om ugen på mit arbejde. Det går fint men det er også fordi det føles som om det er en del af arbejdet (min chef er med) . Vi er også kun 6 på holdet.  Ja det er pga de mange mennsker, nyt sted, angst for at skuffe mig selv og min mand osv osv osv...min angst er i det hele taget bundet i skyldfølelser!!!

Anmeld

3. februar 2012

Dinna88

Jeg kender det alt for godt. Jeg tog min kæreste med i fitness, fordi han kunne støtte mig. Der er en terapiform når det kommer til angst, der går ud på bare at springe ud i det (Hvor terapeuten støtter en) og derfor tænkte jeg, at det kan jeg da gøre på egen hånd. Og det har hjulpet mig SÅ meget!! 

Du må meget gerne skrive et brev til mig, hvis det er (Ja, jeg ved godt at du så ikke er anonym mere, men jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig, bare ikke i en åben tråd) .. Så kan jeg forklare dig hvordan jeg gør, hvilke følelser jeg har og hvordan jeg håndterer dem!! Det har været rigtig svært, men det har bl.a. gjort at jeg i dag selv kan handle nogle steder og lige er startet i en ny skole, dog hvor der er en veninde, men jeg har altså klaret mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.