3 positive graviditetsteste.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

OktoberMor

Hey alle i dejlige kvinder herinde.. 

Jeg har de sidste par dage taget 3 teste, de var alle positive, heldigvis! Jeg har idag haft ringet til min læge, og jeg skal til den første undersøgelse, hvor vi skal skrive vandrejournal osv, her om ca 2 uger så er jeg nemlig 9 uger henne... 

Min kæreste og jeg ved ikke hvornår vi skal fortælle det til folk, jeg vil meget gerne bare have det ud, så jeg slipper for at skjule mine vitaminpiller til gravide, mine tests og da vi tit får besøg, vil nogle nok undre sig over en masse ting som bliver forandret.. 

Hvornår syntes i at det er okay, at fortælle det? er det for hurtigt at sige det nu? Eller skal vi vente til jeg har været til det første lægebesøg, eller skal vi bare få sagt det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

sarahjylland

putput92 skriver:

Jeg har de sidste par dage taget 3 teste, de var alle positive, heldigvis! Jeg har idag haft ringet til min læge, og jeg skal til den første undersøgelse, hvor vi skal skrive vandrejournal osv, her om ca 2 uger så er jeg nemlig 9 uger henne... 

Min kæreste og jeg ved ikke hvornår vi skal fortælle det til folk, jeg vil meget gerne bare have det ud, så jeg slipper for at skjule mine vitaminpiller til gravide, mine tests og da vi tit får besøg, vil nogle nok undre sig over en masse ting som bliver forandret.. 

Hvornår syntes i at det er okay, at fortælle det? er det for hurtigt at sige det nu? Eller skal vi vente til jeg har været til det første lægebesøg, eller skal vi bare få sagt det ?? 

Tillykke med det Personligt ville jeg vente til efter NF scanning men jeg ville nok fortælle de aller nærmeste det nu

Anmeld

3. februar 2012

L&V

putput92 skriver:

Tillykke tillykke tillykke, hvor skønt Jeg ville nok vente til efter de 12uger med at gøre det til den helt store offentlige nyhed men ku da godt finde på at sige det til bedsteforældre eller et par gode veninder man ved kan holde tæt..

Syntes det er rart lige at se hjerte blink og de der ting inden alle ved det.. Jeg ventede selv til uge 17 med at offentlig gøre det til venner og bekendte

Men det er bare svært at holde på sådan en skøn hemmelighed, men er det ikke os dejligt at det er en hemlighed dig og din kæreste/mand har

Anmeld

3. februar 2012

M&N

Jeg havde det på samme måde, men jeg lavede den største fejl..

Jeg fortalte selvfølgelig min mor, far, søster og resten af familien men vi lagde det på facebook da jeg var 10 uger henne. For man tænker jo, der ikke kan  gå noget galt. Og det gjorde der.  Det er bare ikke fedt at ALLE spørger ind til en hvad der er sket, er glad for min tætte familie vidste det, men fortryder inderligt at vi ikke ventede.

Siger IKKE der er noget galt for det ender jo altid godt for det meste, men vil råde jer til at vente med at fortælle det til alt for mange. 

Anmeld

3. februar 2012

M&N

Og stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

3. februar 2012

OktoberMor

Tusind tak for jeres lykønskninger, er godt nok også glad, jeg havde slet ikke regnet med at den var positiv den første test, men det var den og efter dne første, så hver gang jeg tissede tog jeg en, og jeg kigger stadig på testene, for det er da fantastisk...

Men,Men,Men .... NF scanning? - Hvornår får man taget denne? 

Anmeld

3. februar 2012

JH12

Rigtig stort tillykke med Graviditen..

Jeg fortalte min mor det, samme dag som jeg testede positiv 3+6.. Og samtidig fortalte min mor det videre til min brødre og min stedfar, hvilket var fint nok..
Mine svigerforældre fik først det afvide efter vandrejournalen var lavet i uge 9+...

Og alle andre fik det først afvide da vi havde været til NF scanning i 12+6.. Det var en utrolig lang vente tid, fordi man gerne ville fortælle alle det, men vi ville være sikre på det hele var som det skulle være først.. og det var simpelthen det hele værd at vente..

Anmeld

3. februar 2012

Rikke84

Hej

Jeg havde ikke det store valg om hvornår jeg ville fortælle noget.Jeg har simpelthen haft så meget kvalme  og meget hurtige ture på toilettet at jeg blev nød til "gå til bekendelse" da jeg var omkring 6 -7 uger henne.

-hilsner  

Anmeld

3. februar 2012

sarahjylland

putput92 skriver:

Tusind tak for jeres lykønskninger, er godt nok også glad, jeg havde slet ikke regnet med at den var positiv den første test, men det var den og efter dne første, så hver gang jeg tissede tog jeg en, og jeg kigger stadig på testene, for det er da fantastisk...

Men,Men,Men .... NF scanning? - Hvornår får man taget denne? 

12-14 uge er der NF scan

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

putput92 skriver:

Stort tillykke 

Jeg har også lige opdaget at jeg er gravid, og gud hvor følelsen er skøn, intet er bedre end det her, det er sku den bedste følelse jeg ikke har haft længe, siden mit bryllup.. Men jeg kender godt det der med at man er så glad og vil fortælle det til enhver man kender, men vent til scanningen, og derefter fortæl det(synes jeg) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.