Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja suk. I disse dage må jeg erkende at min uldfrakke ikke på den mindste måde varmer i denne kulde. Derfor er jeg (noget sent I know) begyndt at kigge på en "ny" vinterfrakke. Jeg har forelsket mig fuldstændig i en vinterfrakke fra Elvine. Har prøvet at tæske mig gennem google, men den er total udsolgt selvfølgelig. Så tænkte om der måske er nogen herinde der kender til fysiske butikker i DK der fører Elvine? Gerne i Kbh eller nordsjælland
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen?
Sakris skriver: Ja suk. I disse dage må jeg erkende at min uldfrakke ikke på den mindste måde varmer i denne kulde. Derfor er jeg (noget sent I know) begyndt at kigge på en "ny" vinterfrakke. Jeg har forelsket mig fuldstændig i en vinterfrakke fra Elvine. Har prøvet at tæske mig gennem google, men den er total udsolgt selvfølgelig. Så tænkte om der måske er nogen herinde der kender til fysiske butikker i DK der fører Elvine? Gerne i Kbh eller nordsjælland
Nelly.com har en på udsalg.. Se under udsalg og derefter jakker. Søg på mærker, elvine. Jeg synes den er fin, den har sådan en brunlig farve.. Håber det hjalp.
pastry26 skriver: Nelly.com har en på udsalg.. Se under udsalg og derefter jakker. Søg på mærker, elvine. Jeg synes den er fin, den har sådan en brunlig farve.. Håber det hjalp.
Det er en bestemt jeg leder efter. Prøvede at ringe til dem. Den er åbenbart typisk nok udsolgt i hele landet, så må tålmodigt vente til næste år, hvor den skulle komme igen. Eller tusind tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128