Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jep, jeg har lige lavet min første shake med Jordbær, smagte chokolade & karamel baren igår, de smager faktisk rigtig godt, jordbær shaken er okay, men er glad for der er flere smage at vælge imellem.
Jer på NUPO, hvordan var jeres 1. uge på nupo?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min første uge på nupo var rimelig okay, men min mavede fortalte den var sulten, men det var okay efter 3 uger...
held og lykke med din nupo kur og håber du taber dig
BabyWish2012 <3 skriver: Jep, jeg har lige lavet min første shake med Jordbær, smagte chokolade & karamel baren igår, de smager faktisk rigtig godt, jordbær shaken er okay, men er glad for der er flere smage at vælge imellem. Jer på NUPO, hvordan var jeres 1. uge på nupo?
de første par dage synes jeg at jeg var meget sulten, men det går over igen efter et par dage ellers var min første uge fantastisk, fordi jeg fra dag til dag kunne se på vægten jeg tabte mig
Nupo....... hvorfor ikke Nutrillet? det smager som kakaomælk og har samme virkning som Nupo... Det er dog revet væk her i vores Føtex, da det netop smager VILDT godt!!!!
Flodkilling skriver: Nupo....... hvorfor ikke Nutrillet? det smager som kakaomælk og har samme virkning som Nupo... Det er dog revet væk her i vores Føtex, da det netop smager VILDT godt!!!!
Uhhhmmmm, jeg ELSKER kakao! Mangler lige 1-2 kilo og kan ikke rigtig få dem af...måske man skulle prøve det Nutrillet der. Er der bivirkninger ved det? Fx at man bare tager det hele på igen bagefter?? Ved godt at jeg tager det på igen hvis jeg spiser usundt, men hvis jeg nu spiser normal kost...?
MetteS81 skriver: Uhhhmmmm, jeg ELSKER kakao! Mangler lige 1-2 kilo og kan ikke rigtig få dem af...måske man skulle prøve det Nutrillet der. Er der bivirkninger ved det? Fx at man bare tager det hele på igen bagefter?? Ved godt at jeg tager det på igen hvis jeg spiser usundt, men hvis jeg nu spiser normal kost...?
Det er det samme som Nupo.. bare en bedre smag - så ja, men det er der ved alt, hvis man ikke passer på med hvad man spiser efter en kur, så er det tilbage..
hilsen en der selv HAR troet man kan æde 10 kanelsnegle efter en kur
Flodkilling skriver: Det er det samme som Nupo.. bare en bedre smag - så ja, men det er der ved alt, hvis man ikke passer på med hvad man spiser efter en kur, så er det tilbage.. hilsen en der selv HAR troet man kan æde 10 kanelsnegle efter en kur
Hahaaa, ja så kommer det jo på igen Jeg tror jeg skal prøve det...tak for tippet, selvom tråden slet ikke er min.
Har været inde og læse om nutrilett
Måske vil jeg prøve det næste måned Har kun til 1 måneds nupo og skal være på nupi i 8 uger, så det kan være jeg skal prøve
BabyWish2012 <3 skriver: Har været inde og læse om nutrilett Måske vil jeg prøve det næste måned Har kun til 1 måneds nupo og skal være på nupi i 8 uger, så det kan være jeg skal prøve
Nupo *
Har bare et spørgsmål ..
Hvis jeg er på nupo i 4 uger, og så starter på nutrilett, så tager jeg vel ikke på igen, eller at jeg stopper med at tabe mig under nutrilett? Altså jeg bare kan skifte over til nutrilett, uden problemer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128