Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er på udkig efter en krøllejern og er faldet over den type her .. Er der nogle som kender dem og kan anbefale det ?
I må også meget gerne anbefale andre mærker , hvis I har det .. Det her er Babyliss , men OBH har i hvert fald også et
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen ? I må meget gerne anbefale "almindelige" krøllejern også
Maja_4000 skriver: Jeg er på udkig efter en krøllejern og er faldet over den type her .. Er der nogle som kender dem og kan anbefale det ? I må også meget gerne anbefale andre mærker , hvis I har det .. Det her er Babyliss , men OBH har i hvert fald også et
jeg har et der minder om bare fra HH simonsen .. og jeg er så glad for det .. det er så nemt at bruge mit bliver bare bredere ud af frem for ind af som dette
dette her .. det er fantastisk
MissTas skriver: dette her .. det er fantastisk
Man kan også få et som "vender den anden vej" i andre mærker :b Hvad har du givet for dit ? Og hvor lang tid tager det at krølle dit hår med det ?
Maja_4000 skriver: Man kan også få et som "vender den anden vej" i andre mærker :b Hvad har du givet for dit ? Og hvor lang tid tager det at krølle dit hår med det ?
ja, det kan man jeg gav 799 for mit.. men det er et par år siden.. man kan få det på nettet nu på tilbud til vist nok 399 .. det tager ca. en halv times tid vil jeg tro
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128