tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

SaNiNa

Da vi jo nu er gravide er vi begynd at tjekke priserne lidt om hørt fra mange stedder at det skulle være billiger at handle i tyskland men hvor meget billiger er det vi bor i odense og babybutikkerne er ikke til at forhandle med...

Så hvis du/I har prøvet at handle baby ting i tyskland vil jeg rigtig gerne hører jeres erfaring og mening om det.

Sanne "som har møg ondt håber det er normalt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Karina N.

Hej Sanne,

vi har med fordel købt autostole i Flensburg, jeg tror vi sparede 1500 kr. på to stole.
Tøj og bleer er også lidt billigere.

Hvordan priserne er på andet udstyr ved jeg desværre ikke...

Vh.
Karina

Anmeld

6. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne Andersen skriver:

Sanne "som har møg ondt håber det er normalt"

Tillykke med graviditeten :D Hvor langt er du henne?

Hvordan har du ondt? Hvis det er menstruationslignende smerter / ømhed, kan det være ligamentsmerter - ligamenterne /ledbånde ved livmoderen strækkes i takt med at den vokser. Hvis du ikke bløder, tror jeg, at det er det.

:) Karoline (der har døjet meget med ligamentsmerter i alle graviditeter)

Anmeld

6. marts 2008

SaNiNa

Tak jeg er ca 3 uger henne ikke mere.
Ja det er lidt mens lignende smerter bløder ikke... og det er kun 3 dage over til hvis den ikke hvade været positiv...

Så håber bare det er helt normalt.

Sanne

Anmeld

6. marts 2008

Pia.

Det kan bestemt godt betale sig at handle i Tyskland... Bleer og mange andre ting er billigere...

Hvis du bliver ved at have ondt, så syntes jeg du skal tage kontakt til lægen, jeg syntes nemlig ikke man skal have MEGET ondt når man er 3 uger henne ....

Knus og kram fra Pia.

Anmeld

6. marts 2008

SaNiNa

har heller ikke meget ondt har mens lignende smerter som når det lige skal til at starte... men min læge holder jo nøje øje med min altid pga mit imunforsvar...

tror vi skal købe baby ting i tyskland har de, de samme mærker som vi har her hjemme så?

Sanne

Anmeld

6. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Sanne..
Vi har med fordel købt tøj i Tyskland (når vi alligevel tog en tur der ned på indkøbstur) Det er noget billigere der nede.. Andet baby udstyr ved jeg ikke meget om, det har vi købt i Danmark... Men vi overvejer at vente med at købe klapvogn til vi skal der ned igen, har nemlig hørt at der er gode penge at spare...
Knus fra Camilla.

Anmeld

6. marts 2008

Pia.

ja det har de... de føre mange af de samme mærker... men søg på baby udstyr i tyskland på nettet, så kommer der helt sikkert en masse...
tit kan du jo også handle over nettet fra Tyskland og spare en masse... hvis du ved hvad du vil have og har set det her i Danmark så kan du jo finde det i Tyskland og få det sendt til Danmark...

Knus Pia.

Anmeld

7. marts 2008

SaNiNa

kan se vi helt klart skal på shoppe tur i tyskland det er noget billiger nej meget billiger... selv Ikea er billiger end i lille da

ang smerter skal jeg til lægen kl 13 da jeg har blødt lidt... (nervøs ja tak)

Sanne

Anmeld

7. marts 2008

Jan9e D

Hej Sanne.

Uhhh hvor jeg håber på at der ikke er noget galt, og kan sagtens forstå at du er hammerende nervøs. Men jeg vil krydse alt hvad jeg kan kl 13.

Stort (H) Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.