Søger et lille klap på skuldren....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

noah3006

Jeg er i uge 14+1 men føler mig lige pludselig slet ikke gravid....  Har døjet med kvalme fra uge 5 - uge 12-13 stykker... og nu er den væk, (endelig) for det var jo egentlig ikke sjovt... men man blev jo lige som bekræftet i at der var noget igang derinde... Nu er der bare ingen ting... Ved at der er en lille spunk derinde, det viste NF scanningen jo, men hvorfor er man så lige pludselig så bange for at noget er galt?

Jeg siger til mig selv at alt er ok, men alligevel er jeg begyndt at blive mere og mere utryg... har overvejet at betale mig til en scanning bare for at se den lille bebs i live stand...... hvad ville i forslå for at berolige mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Frk.S

Jeg vil foreslå, at du tager det roligt og tror på at alt er som det skal være. Hvis du hverken har smerter eller bløder er der meget stor chance for at alt er fuldstændig som det skal være.

MEN jeg ved præcis hvordan du har det. Jeg troede også at jeg ville slappe af efter NF, men nej jeg gik da og bekymrede mig om alt nu var ok. Men det var det!
Det er jeg også sikker på det er hos dig. Det er meget normalt at kvalmen begynder at aftage nu her, så bare nyd at du slipper for det!

Anmeld

3. februar 2012

Frk. Himmelblå

Nårh, din stakkel!

Jamen, jeg håber da, jeg kan berolige dig lidt med, at jeg har været nærmest lige præcis 14 uger henne, da kvalme og træthed ophørte -  under begge mine graviditeter! 

Så jeg har vel oplevet det samme som dig. Heldigvis blev jeg ikke nervøs af det, men jeg kan nu godt forstå dig. Det varer ikke længe, før du mærker liv. Glæd dig til det. I mellemtiden kan du jo få dig en tryghedsscanning...

Nyd din pause fra generne. Lige pludselig er du i 3. trimester med alle de udfordringer der her kan følge for kroppen. 

Anmeld

3. februar 2012

Kløver

Jeg synes generelt mange har det som dig, mig selv inkl, når man er midt i 2 trimester til man mærker den lille. Ønsker i at vide køn kan i jo evt få en kønsscanning eller tryghedsscanning. Jeg er sikker på den lille har det godt, men kender bestemt til følelsen.
Kram kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.