Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Pantene lavede engang shampoo og balsam som hed noget med vinter .. Den synes jeg var rigtig god .. Ved dog ikke om den stadig findes Ellers vil jeg også sige balsamspray
Pantene lavede engang shampoo og balsam som hed noget med vinter .. Den synes jeg var rigtig god .. Ved dog ikke om den stadig findes
Ellers vil jeg også sige balsamspray
Mange tak så holder jeg mig nok mest til balsam sprayen fordi jeg er ikke så vild med at skifte shampoo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vasker mit med balsam.
Bruger du skyllemiddel i dit tøj?
Det er jeg desværre nødsaget til, ellers bliver mit hår også helt elektrisk. Jeg bruger naturligvis en uden parfume
132319 skriver: Jeg vasker mit med balsam. Bruger du skyllemiddel i dit tøj? Det er jeg desværre nødsaget til, ellers bliver mit hår også helt elektrisk. Jeg bruger naturligvis en uden parfume
det er lige meget om jeg vasker mit hår med balsam eller ej har prøvet begge det hihihi og det stritter lige meget og ja bruger skyldemiddel
hader bare når jeg ligner et pindsvin hihihih
B&J skriver: Jeg HADER når vi får sne og det er koldt mit hår ligner jeg ved ikke hvad hihihhihi det stritter over alt og knitre osv... Har i fantastiske kvinder en eller anden ide om hvad man gør så det ikke er elektrisk hele tiden
Jeg HADER når vi får sne og det er koldt mit hår ligner jeg ved ikke hvad hihihhihi det stritter over alt og knitre osv...
Har i fantastiske kvinder en eller anden ide om hvad man gør så det ikke er elektrisk hele tiden
En lille klat håndcreme som man lige kører igennem håret kan også gøre det. (:
Balsamspray
BabyMus skriver: En lille klat håndcreme som man lige kører igennem håret kan også gøre det. (:
sejt cool råd
Mamman skriver: Balsamspray
det må jeg prøve der er mange der syntes det er godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128